Cadbury Dairy Milk та глобальне агентство VCCP випустили останню історію з серії «There’s a Glass and a Half in Everyone» – «Speakerphone».
На п’ятому році кампанії, яка отримала Гран-прі IPA, що проливає світло на стосунки між людьми та значущі моменти зв’язку, новий ролик спирається на успіх попередників і залишається вірним формулі, але досліджує рідко виражений момент у стосунках батька та сина, коли динаміка стосунків починає змінюватися, а дитина стає одночасно другом та довіреною особою.
Джонатан Маккарті, голова глобального бренду Cadbury & Toblerone, сказав: «Кампанія «There’s a Glass and a Half in Everyone» – це велика ідея бренду, яка слугує платформою для потужних історій, а «Speakerphone» є більш ніж гідним доповненням до серії, привносячи свіжу перспективу з іншою динамікою стосунків та структурою оповіді, залишаючись вірним основним елементам, які роблять кампанію такою успішною».
Кріс Бірч та Джонні Паркер, виконавчі креативні директори VCCP London, додали: «Ми дуже любимо «Speakerphone», п’ятий фільм із серії «There’s a Glass and a Half in Everyone». Він, мабуть, найпростіший, але водночас найамбітніший, враховуючи відчуття, яке ми хочемо передати за допомогою одного (доволі блискучого) актора та телефону».
Фільм стартував у Великій Британії і буде показаний на телебаченні, BVOD та YouTube. Медіа-плануванням та реалізацією займалася компанія Publicis Media.