Британський науково-дослідний інститут деменції та медіа-компанія WongDoody запустили кампанію, що наводить на роздуми.
Щоб підвищити обізнаність та інформувати людей про деменцію, у великих містах Великобританії було запущено рекламу поза домом, де представлені зворушливі вірші про деменцію. У кожному з них представлені спогади, написані жінками, які страждають від цього захворювання, з описом часто швидкоплинних моментів, що становлять основу життя.
Кампанія, натхненна віршем Мері Олівер «Літній день», заснована на його останньому рядку.
Поряд із білбордами є також коротка реклама в документальному стилі, в якій досліджуються спогади жінок з діагнозом ранньої деменції.
Грейс Френсіс, головний креативний директор і директор з дизайну WongDoody, сказала: «Наші учасники відкрилися, щоб допомогти нам відобразити життя у всій його складності — дикому, безтурботному, повсякденному та глибокому. Ми так пишаємося тим, що ділимося їхніми спогадами за допомогою OOH-кампанії, яка дасть людям привід зупинитися та подумати про те, що насправді означає бути живим, і взяти до уваги вплив деменції на їхнє життя».
Кампанія почалася після того, як шокуюча статистика показала, що у Великій Британії двоє з трьох людей, які живуть із деменцією, — жінки. Крім того, дві третини неоплачуваних доглядальниць – жінки, що призводить до додаткового фінансового та емоційного навантаження на багатьох з них.