У новій рекламній кампанії винного бренду 19 Crimes, що належить Snoop Dog, репер перетворився на екшн-фігурку. У ролику Snoop Dog відпочиває у басейні.
Останніми роками репер співпрацював з брендом над червоними та рожевими винами, але ця кампанія покликана просувати нову лінійку Совіньйон Блан під назвою Cali Blanc.
«A New Way to Chill» є роботою рекламної агенції Observatory і дебютує на лінійному телебаченні, YouTube та в соціальних мережах.
«Snoop Dog – зайнята людина, і хоча його характер – це чіл, у нього навряд чи є час на розслаблення, як у Lil Snoop, – говорить Лінда Найт, головний креативний директор Observatory. «Lil Snoop – це наша друга спроба випустити екшн-фігурки, і вони просто додають додаткову розважальну складову до кампанії 19 Crimes».
Мініатюра є роботою художника Дена Чунга, відомого своїми скульптурами знаменитостей. Стиль Lil Snoop повністю повторює стиль Snoop Dog, аж до сонцезахисних окулярів, футболки та кросівок.
«Snoop Dog був ідеальним партнером і вивів наш бренд 19 Crimes на новий рівень завдяки розширенню своєї колекції Cali», – додав Джон Уордлі, глобальний віце-президент 19 Crimes, відповідальний за франшизу. «Ми дуже раді представити Snoop Cali Blanc решті світу і випустити перше біле вино з його легендарної колекції».
Snoop не вперше бере участь у рекламних кампаніях, і репер довгий час був амбасадором бренду онлайн-замовлень Just Eat, перш ніж його замінила співачка Кеті Перрі.