Surreal використав Двейна Джонсона у ролі свого талісмана
08 Бер 2023, 15:19

Surreal використав Двейна Джонсона у ролі свого талісмана

Бренд сухих сніданків Surreal шукає звичайних людей із відомими іменами, щоб отримати переваги від спонсорства без семизначного цінника.

Не маючи маркетингового бюджету, щоб укласти реальну угоду із зіркою, Surreal погодилася на водія лондонського автобуса Двейна Джонсона, який підписав контракт лише за 200 фунтів стерлінгів.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Surreal (@eat_surreal)

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Рекламована як «улюблена каша Двейна Джонсона», де стратегію доведено до краю після використання імен трьох студентів Серени Вільямс, Роналду та Майкла Джордана, щоб закріпити підхід.

Співзасновник Surreal Кіт Геммел зауважив: «Ми дуже хочемо стати офіційними пластівцями Двейна Джонсона та Серени Вільямс. Якщо хтось знає Дейва Бекхема, будь ласка, зв’яжіться з нами».

Surreal ще не отримував коментарів від знаменитостей або їхніх адвокатів.

Розкажіть друзям про новину