Цуценята вилуплюються зі шкаралупи та народжуються в гарбузах у ролику Nutro
18 Січ 2023, 09:22

Цуценята вилуплюються зі шкаралупи та народжуються в гарбузах у ролику Nutro

Бренд кормів для тварин Nutro, що належить Mars, запустив свою першу рекламну кампанію за три роки «Let’s grow healthy pets».

Бренд також оновив фірмовий стиль, наголосивши на його прихильності до використання натуральних інгредієнтів з моменту його створення в 1926 році.

«Let’s grow healthy pets» пропонує візуальну метафору, в якій цуценята ростуть не як традиційні домашні тварини, а як фрукти, овочі та злаки на фермі, проводячи зв’язок між здоровими вихованцями та їхніми потребами у харчуванні. Поєднання реально знятих елементів та візуальних ефектів, не кажучи вже про безліч терплячих і добре навчених собак, зібралося разом, щоб створити «світ, який здавався однаково казковим і приземленим», як йдеться у заяві бренду.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кампанія включає два 15-секундних відеоролика, п’ять коротких соціальних відеороликів і безліч зображень, втілених у життя в друкованій, діджитал рекламі та соціальних мережах.

Кампанія почалася, коли Nutro також оновила свою ідентичність за допомогою нової елегантної системи дизайну та логотипу, створених у співпраці з дизайнерським агентством Jones Knowles Ritchie.

Розкажіть друзям про новину