Бренд кормів для тварин Nutro, що належить Mars, запустив свою першу рекламну кампанію за три роки «Let’s grow healthy pets».
Бренд також оновив фірмовий стиль, наголосивши на його прихильності до використання натуральних інгредієнтів з моменту його створення в 1926 році.
«Let’s grow healthy pets» пропонує візуальну метафору, в якій цуценята ростуть не як традиційні домашні тварини, а як фрукти, овочі та злаки на фермі, проводячи зв’язок між здоровими вихованцями та їхніми потребами у харчуванні. Поєднання реально знятих елементів та візуальних ефектів, не кажучи вже про безліч терплячих і добре навчених собак, зібралося разом, щоб створити «світ, який здавався однаково казковим і приземленим», як йдеться у заяві бренду.
Кампанія включає два 15-секундних відеоролика, п’ять коротких соціальних відеороликів і безліч зображень, втілених у життя в друкованій, діджитал рекламі та соціальних мережах.
Кампанія почалася, коли Nutro також оновила свою ідентичність за допомогою нової елегантної системи дизайну та логотипу, створених у співпраці з дизайнерським агентством Jones Knowles Ritchie.