Мільйони гривень на гуманітарну допомогу: як PokerMatch став амбасадором покерної благодійності
27 Гру 2022, 12:40
PR

Мільйони гривень на гуманітарну допомогу: як PokerMatch став амбасадором покерної благодійності

Найбільший покер-рум Східної Європи став справжнім рупором українського порядку денного для світової спортивної спільноти. Він також збирає кошти на гуманітарні потреби упродовж благодійних турнірів.

З перших днів повномасштабного вторгнення керівництво PokerMatch висловило свою однозначну позицію на підтримку України. Вже 28 лютого гравці з росії втратили можливість користуватися послугами найбільшого покер-руму Східної Європи та України. Також компанія остаточно розірвала всі рекламні контракти з країною-агресором. Покер-рум також наголосив на продовженні роботи бізнесу задля підтримки економіки та збереження робочих місць.

PokerMatch став бізнесом, що об’єднав покерне ком’юніті задля оперативної допомоги українцям та інформаційної підтримки на європейському континенті.

Тому, крім основного, спортивного напрямку роботи, у компанії з’явилися й додаткові — просвітницький та благодійний. PokerMatch став бізнесом, що об’єднав покерне ком’юніті задля оперативної допомоги українцям та інформаційної підтримки на європейському континенті. Зокрема, шляхом комунікації бренд PokerMatch розповсюджує в міжнародних медіа правдиву інформацію щодо українських реалій.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

З березня 2022 року компанія проводить благодійні, в тому числі міжнародні покерні турніри. Частина призового фонду відповідально спрямовується до українських благодійних фондів. На турнірах бренд розповідає про те, як можна долучитись до допомоги постраждалим від повномасштабної війни та як за допомогою власного інтелекту заробити кошти, що далі йтимуть на добрі справи. 

Заради прозорості звітування PokerMatch виділив п’ять організацій, з якими співпрацюватиме постійно

PokerMatch обрав гуманітарний вектор допомоги. Детально розглянувши заявки від різних благодійних та волонтерських організацій, компанія відібрала в shortlist 10 фондів, що попередньо сформулювали свої пропозиції. Заради прозорості звітування PokerMatch виділив п’ять організацій, з якими співпрацюватиме постійно. Серед них “Зграя”, “Центр добра”, “Трушна перемога”, “Майстерня” та “Волонтерська сотня”.

Наразі бренд активно співпрацює зі “Зграєю”. Нещодавно компанія закрила збір на теплий одяг та взуття для постраждалих від агресії українців та військових.

Також компанія закрила збір на закупівлю меблів (ліжок та іншого) для притулків переселенців за ініціативи благодійного фонду “Трушна перемога”. PokerMatch займався збиранням коштів на заміну, встановлення та утеплення вікон у будинках в селі Мощун Київської області. Це саме те село в Гостомельському районі за 30 км від столиці, яке стало для окупантів кісткою в горлі, витримавши основний удар під час наступу на Київ.

Волонтерській організації “Майстерня” бренд допомагає з закупівлею медикаментів постраждалим від війни на Київщині. 

Фонд “Центр добра” у перші місяці війни організував шоумен Дядя Жора (Вадим Мічковський), який до цього був другом та медіаамбасадором PokerMatch. Тому компанія з радістю підтримала збір дружнього фонду на продуктові набори для переселенців.

Загалом представники PokerMatch поставили за мету допомагати в рамках гуманітарного вектору та лише тим фондам, яким вони довіряють.

Загалом представники PokerMatch поставили за мету допомагати в рамках гуманітарного вектору та лише тим фондам, яким вони довіряють. Це прямо пропорційно до CSR-стратегії та Charity-напрямку компанії, коли допомога є цілеспрямованою та нагальною. Тому це збирання коштів на одяг, ліки, продукти, товари першої необхідності (гігієна) та побутові меблі. Важливо додати, що напрямок у компанії розширився через безпосередню активну участь співробітників у волонтерських ініціативах. З початку повномасштабного вторгнення компанія навіть створила віртуального амбасадора дракона Драгобрата, який став талісманом PokerMatch та активним кіберволонтером і наразі підтримує всі благодійні турніри бренду.

Своєю діяльністю PokerMatch доводить, що покер – інтелектуальний спорт, граючи в який можна заробити кошти і згодом передати їх на благодійність. Усі благодійні ініціативи в компанії започаткували власне співробітники, які й самі є волонтерами, вивозять постраждалих та всіляко допомагають, залучаючи міжнародне покерне ком’юніті.

Розкажіть друзям про новину