Бізнес продовжує активно «воювати» на своєму гуманітарному фронті, підтримуючи ЗСУ та тих, кому допомога дуже необхідна. MMR пропонує щотижневий Дайджест добрих справ та зі свого боку дякує бізнесу за активну позицію.
Impact Foundation підтримує українських жінок
Impact Foundation у партнерстві з Центром інклюзивного зростання Mastercard запустили програму підтримки для українок-підприємниць, які хочуть відкрити власний бізнес в Польщі, та представилаи її під час конференції Impact’22 в Познані в рамках напряму Stand With Ukraine. Старт набору заявок розпочався 26 вересня та триватиме до 17 жовтня. Учасниці пройдуть навчальний курс, під час якого отримають загальне уявлення про закони та податкові правила щодо ведення бізнесу, що діють у Польщі, отримають доступ до індивідуального навчання та консультаційної підтримки, можливість придбати необхідне для своєї справи, а також доступ до послуг з бухгалтерії та просування власного бізнесу.
Uber відновлює роботу в Харкові та надає місту 5 000 безоплатних поїздок для працівників критичної інфраструктури
Uber оголосив про відновлення роботи сервісу в Харкові з метою підтримати відновлення міста та допомогти забезпечити його мешканців необхідними транспортними послугами. Крім того, Uber пропонує знижку 50% на всі поїздки протягом першого місяця. Компанія не братиме комісію за обслуговування, тож 100% вартості поїздок надходитиме місцевим водіям. Також Uber надає місту 5 000 промокодів на безоплатні поїздки для працівників критичної інфраструктури, державних установ, волонтерів та неурядових організацій.
Зібрали мільйон гривень на ЗСУ і не збираються зупинятися: Kureni запрошують на нову благодійну зустріч
У липні один із найяскравіших київських майданчиків Kureni відкрив свої двері з головною метою — зібрати кошти на допомогу воїнам, що боронять наші землі від окупанта в декількох бригадах. Протягом трьох місяців на локації регулярно проходили благодійні зустрічі на користь наших захисників. У другій половині осені Kureni не збираються зупинятися — 30 вересня, 1 та 2 жовтня вони запрошують гостей на благодійну зустріч Kureni Багряні, аби вкотре об’єднати зусилля для допомоги Збройним Силам України.
Астаф’єва, ONUKA та Каднай годували Ба та Ді борщем на обідах фонду «Життєлюб»
Перед першим жовтня – Міжнародним днем людей поважного віку – фонд «Життєлюб» запросив зірок роздавати їжу в будиночках «Обіду без бід». Щодня на семи локаціях в різних районах Києва обіди отримують близько 1400 Ба та Ді – ті, в кого мінімальна пенсія, та хто не може дозволити собі смачні та корисні обіди сам. До ініціативи вже долучилися Даша Астаф’єва, ONUKA та Kadnay. В різні дні протягом години кожен з них роздавав обіди, спілкувався з Ба та Ді, бажав їм здоров’я та обіймав їх. Якщо хтось дотичний до ресторанного бізнесу та готовий зварити за раз 38 літрів якоїсь страви – наприклад, борщу, – пишіть на сторінку «Життєлюба». Також можна допомогти проєкту внеском тут.
Finmap та Awesomic закликають бізнеси та IT-спільноту приєднатись до збору для ЗСУ
Сервіс обліку грошей для сучасного бізнесу Finmap разом із партнерами відкрили кампанію зі збору коштів на безпілотник українського виробництва “Punisher”. Ціль – зібрати 70 000$ (близько 2 600 000 грн), придбати та транспортувати дрон на потреби воїнів у ЗСУ. За перші дні було зібрано 8 759$ (понад 300 тис. грн) від основної суми. Наразі цю кампанію вже підтримали стартап Awesomic. Долучитись до збору можна на офіційному сайті. З початку війни команда Finmap постачала армії важливе обладнання: 5 позашляховиків, 40+ систем нічного бачення, 200+ комплектів уніформи, 500+ кг медикаментів тощо. Також компанія надали безкоштовний доступ до сервісу волонтерським організаціям та створила програму з підтримки бізнесу “Сильний економічний фронт”.
Платформа “Допомагай” та Infobip створили “каскадну розсилку” для вирішення проблем з комунікаціями
Платформа “Допомагай”, яка надає безкоштовне тимчасове житло у безпечних містах України або за кордоном, що надають небайдужі люди, та міжнародна хмарна комунікаційна платформа Infobip співпрацювали для налаштування сервісу онлайн-повідомлень. Команді важливо було забезпечити своїм клієнтам безперебійний зв’язок з платформою і так само з користувачами сайту, які пропонують житло. Люди, які перебувають у бомбосховищі, часто мають проблеми зі зв’язком. Однак у стінах житлового будинку може пробиватися сигнал Wi-Fi від найближчої квартири. Тут стала в пригоді так звана “каскадна розсилка” — коли повідомлення спочатку надсилається по SMS, а в разі недоставки надходить у месенджер у Viber. Або ж навпаки: користувачі, які мають доступ до інтернету, отримують сповіщення у Viber, а якщо туди воно так не дійшло — то надсилається SMS.
В результаті вдалося вирішити проблеми з комунікаціями та налаштувати опції щодо безпечної розсилки та обробки запитів.