Компанія Woolmark, яка створює вироби із екологічно чистої вовни, розпочала кампанію, яка розкриває прихований вплив синтетичної тканини на навколишнє середовище, яке виробляється з використанням сирої нафти. Woolmark – некомерційна організація, що працює з виробниками вовни в Австралії, а також відстоює екологічні переваги вовни та інших натуральних матеріалів.
У той час як останнім часом зростає поінформованість про шкоду, завдану швидкою модою навколишньому середовищу, ця розмова, як правило, зосереджена на значній кількості відходів, вироблених індустрією моди, а не на потенційній шкоді, заподіяній матеріалами, що використовуються для виготовлення одягу. Woolmark прагне навчати та мотивувати споживачів враховувати зв’язок між навколишнім середовищем та тканинами, з яких створений їх одяг.
Кампанія, створена незалежною британською агенцією 20something, використовує яскраве зображення людей, покритих нафтою, щоб підкреслити цей зв’язок і викликати відчуття носіння цієї нафти, яка використовується для виробництва синтетичних тканин.
У ролику, який представлений в рамках кампанії, креатори закликають «Настав час змінюватися».
Студія «Місце народження» (дует Сіл ван дер Вурд та Йорік Дозі) зняла ролик через продюсерську компанію Park Village. Режисери стояли за відзначеним нагородами фільмом Грінпіс Великобританії 2021 Wasteminster: A Downing Street Disaster.
Кампанія проходитиме в США, Великій Британії, Франції та Австралії і включатиме анаморфотні рекламні щити на площі Пікаділлі в Лондоні та на Таймс-сквер у Нью-Йорку.
«Ще у 1980 році наші гардероби були заповнені натуральними матеріалами, такими як бавовна, шерсть та кашемір. Ці натуральні матеріали становлять 60% ринку, набагато випереджаючи щодо нові поліефірні та поліамідні альтернативи», — пояснила у своїй заяві Френ Доккс, стратегічний партнер 20something.
«Розквіт швидкої моди, культура одягу в Instagram та споживання з турбонаддувом призвели до масових змін у тому, що ховається у наших гардеробах. Ми рідко проводимо ширший екологічний зв’язок між одягом, волокнами, з яких вона зроблена, та впливом на планету. Наша мета в роботі з The Woolmark Company — вирішити цю проблему та підвищити обізнаність щодо альтернатив синтетичних тканин».
Woolmark співпрацює з виробниками вовни в Австралії, де виробляється більша частина вовни у світі, а також з міжнародною текстильною та модною індустрією. Він також відомий створенням логотипу Woolmark, який використовується багатьма брендами як знак гарантії якості. Це дочірня компанія Australian Wool Innovation, яка займається дослідженнями, розробками та маркетингом від імені 60 000 виробників вовни у країні.
Кампанія поширена в США, Великій Британії, Франції та Австралії.
«Ще у 1980 році наші гардероби були заповнені натуральними матеріалами, такими як бавовна, шерсть та кашемір. Ці натуральні матеріали становлять 60% ринку, набагато випереджаючи відносно нові поліефірні та поліамідні альтернативи», — пояснила Френ Доккс, стратегічний партнер 20something.
«Розквіт швидкої моди, культура одягу в Instagram та надмірне споживання призвели до масових змін у тому, що ховається у наших гардеробах. Ми рідко проводимо ширший екологічний зв’язок між одягом, волокнами, з яких вона зроблена, та впливом на планету. Наша мета в роботі з The Woolmark Company — вирішити цю проблему та підвищити обізнаність щодо альтернатив синтетичних тканин».
Woolmark співпрацює з виробниками вовни в Австралії, де виробляється більша частина вовни у світі, а також з міжнародною текстильною та модною індустрією. Компанія також відома завдяки створенню логотипу Woolmark, який використовується багатьма брендами як знак гарантії якості.