Днями Катерина Осадча та українські бренди Two Hearts Store та Zhivi Ukraino презентували благодійний мерч «Я без тебе як жовтий без синього», весь прибуток якого буде направлений на підтримку роботи волонтерського проекту «Знайти своїх» та евакуації знайдених людей.
«Ми з волонтерами проекту 24/7 шукаємо людей, які втратили зв‘язок з рідними. Наш прапор синій і жовтий – два нерозривних кольори, як мама і дитина, як чоловік і дружина. Через війну багато українців загубили один одного, і ми вирішили це відобразити символічно, тому наші футболки одного з кольорів нашого прапору. Але об’єднуючись, ми об’єднуємо кольори; об’єднуємо родину і об’єднуємо країну. Я щодня перекручую в голові сотні світлин наших зниклих і уявляю, як вони об’єдналися. В нашому пошуку є чоловік з Харкова, якого вже три місяці шукає донька. Ми шукали всіма можливими зачіпками, схожого чоловіка бачили в Дніпрі і ми з волонтерами обстежили кожен метр міста. Поки ми все ще шукаємо, але я мрію, що вони одного дня обіймуться, і синій і жовтий об’єднаються. Для мене також було особливо важливо підтримати українські бренди Two Hearts Store – це харківський бренд, з яким ми знайомі давно, їх магазин в Харкові пошкодило вибуховою хвилею, виробництво довелося перенести. Я пишаюсь, що вони попри все погодилися на цю благодійну співпрацю. Дизайн футболки належить ще одним неймовірним дівчатам – це бренд Zhivi Ukrainо, Це ще раз доводить, що українці непереможні в своїй єдності», – говорить Катерина Осадча.
Замовити благодійні футболки можна за посиланням.
Нагадаємо, “Знайти своїх” – це масштабний соціальний проєкт Катерини Осадчої та телеканалу 1+1, який допомагає українцям знайти близьких, з якими втратили зв’язок через вторгнення рф на територію України. Щоранку у Сніданку з 1+1 можна побачити, кого українці шукають, та історії тих, кому вже пощастило знайти своїх рідних.