Оголені люди стали героями нової рекламної кампанії Stella Artois
24 Тра 2022, 17:28

Оголені люди стали героями нової рекламної кампанії Stella Artois

Stella Artois залучила натуристів у рекламній кампанії свого нефільтрованого пива, рекламуючи гасло: «Beer, au naturel».

Пивний бренд уклав партнерську угоду з рекламною агенцією Mother London для проведення телевізійної, друкованої, соціальної та зовнішньої (OOH) кампанії. Кампанія розповідає історію щасливого європейського містечка, мешканці якого голяка п’ють пиво.

Stella Artois сказали, що кампанія Beer, au naturel покликана прославити більш автентичний і оголений спосіб життя.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Наша кампанія Beer, au naturel говорить правду про наше натуральне нефільтроване пиво – табір у його найнатуральнішій формі», — сказала Мег Чедвік, старший бренд-менеджер Stella Artois Europe.

Виробничий підрозділ Anonymous Content створив 30-секундний телевізійний ролик із переосмисленою версією музики з реклами Stella Artois із фільму «Жан де Флоретт». Режисером реклами виступила режисерка Отем де Уайлд.

Для цієї рекламної кампанії фотограф Нік Мік сфотографував сцени, в яких оголена жителі уявного міста насолоджується різними видами діяльності, від вигулу собаки до шахових партій.

«Таке свіже та ароматне пиво, як це, заслуговує на справді незабутню рекламну кампанію — то чому б не продемонструвати красу справжнього, автентичного та «натурального»?», — додала Мег Чедвік.

Розкажіть друзям про новину