Зв’язок між зором і спогадами ліг в основу айдентики київського міжнародного кінофестивалю
19 Вер 2024, 12:11

Зв’язок між зором і спогадами ліг в основу айдентики київського міжнародного кінофестивалю

Київський міжнародний кінофестиваль «Молодість» представив нову айдентику.

Цьогорічний фестиваль пройде під гаслом «Кіно, що залишає сліди». Креативна агенція McCann Kyiv розробила новий візуальний стиль «Молодості».

Фільми на «Молодості» — це не те кіно, яке сьогодні подивився, а завтра забув. Це унікальний кінематографічний досвід. Незалежно від того, який фільм ти побачиш на фестивалі, він точно залишить слід у пам’яті. Цей зв’язок між зором і спогадами ліг в основу нової айдентики. Ми поєднали такі елементи, як кінетична типографіка й око. Око — це своєрідні ворота, крізь які проходять візуальні образи й залишають відбиток усередині нас. Нова айдентика фестивалю гнучка та сучасна. Вона дає змогу створити більш послідовну присутність бренду в медіа.
команда McCann Kyiv

КМКФ «Молодість» відбудеться в Києві з 26 жовтня по 3 листопада. 

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео