Зв’язок між зором і спогадами ліг в основу айдентики київського міжнародного кінофестивалю
19 Вер 2024, 12:11

Зв’язок між зором і спогадами ліг в основу айдентики київського міжнародного кінофестивалю

Київський міжнародний кінофестиваль «Молодість» представив нову айдентику.

Цьогорічний фестиваль пройде під гаслом «Кіно, що залишає сліди». Креативна агенція McCann Kyiv розробила новий візуальний стиль «Молодості».

Фільми на «Молодості» — це не те кіно, яке сьогодні подивився, а завтра забув. Це унікальний кінематографічний досвід. Незалежно від того, який фільм ти побачиш на фестивалі, він точно залишить слід у пам’яті. Цей зв’язок між зором і спогадами ліг в основу нової айдентики. Ми поєднали такі елементи, як кінетична типографіка й око. Око — це своєрідні ворота, крізь які проходять візуальні образи й залишають відбиток усередині нас. Нова айдентика фестивалю гнучка та сучасна. Вона дає змогу створити більш послідовну присутність бренду в медіа.
команда McCann Kyiv

КМКФ «Молодість» відбудеться в Києві з 26 жовтня по 3 листопада. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину