Коли справа доходить до управління лігою найкращих супергероїв планети, Нік Ф’юрі — дуже здібна людина з унікальною кваліфікацією. Але навіть він не застрахований від можливості бути заміненим молодшим і кращим агентом, як у випадку нової кампанії на честь виходу мобільної гри Marvel Snap, яка нещодавно офіційно вийшла.
Щоб відзначити запуск гри від розробників Nuverse та Second Dinner, Marvel Entertainment залучила агентство Mischief@No Fixed Address для кампанії за участю самого Ф’юрі, Семюеля Л. Джексона.
«На даний момент Семюел Л. Джексон – це, по суті, Нік Ф’юрі. Він не той хлопець, якого можна просто взяти та звільнити», — сказав у своїй заяві помічник та партнер Mischief Кевін Малрой. «І якщо ви це зробите, у заміни має бути досить хворе резюме, порятунок світу і таке інше. Отже, нам було весело грати з тим, ким може бути ця людина».
«Ми не тільки виграли пітч з цією ідеєю і дійсно реалізували її, що трапляється рідко, але й голова нашого директора зі стратегії Джеффа МакКрорі буквально вибухнула, коли ми продали цю ідею», — сказав Малрой.
Ріші Мохан, голова відділу маркетингу Nuverse, додав: «Все, що ми робимо з цією кампанією, це любовний лист фанатам Marvel. Ми дуже раді можливості допомогти розширити історію Marvel, залишаючись при цьому вірними всесвіту».