27 Тра 2024, 13:48

Знімки на тепловізійну камеру показали «палаючих» відвідувачів Burger King

Коли людина їсть щось гостре, у неї зазвичай підвищується температура, що можна зафіксувати за допомогою тепловізійної камери.

У новій рекламній кампанії Burger King «Whopper Furioso» знімки наочно продемонстрували, що, коли люди їдять новий гострий воппер, призначений тільки для відчайдушних сміливців, вони починають просто «палати».

Опануйте вау-маркетинг та прокачайте креативну стратегію вашого бренда на MRKTNG марафоні від MMR та Ekonomika+.

25 червня понад 30 спікерів з Ощадбанку, Укрзалізниці, Kernel, Intertop, CHER’17, Vandog Agency та інших компаній поділяться найкращими маркетинг-практиками та креативними кейсами, які вражають весь світ.

Забронювати участь
Розкажіть друзям про новину

Нове відео