Знімки на тепловізійну камеру показали «палаючих» відвідувачів Burger King
27 Тра 2024, 13:48

Знімки на тепловізійну камеру показали «палаючих» відвідувачів Burger King

Коли людина їсть щось гостре, у неї зазвичай підвищується температура, що можна зафіксувати за допомогою тепловізійної камери.

У новій рекламній кампанії Burger King «Whopper Furioso» знімки наочно продемонстрували, що, коли люди їдять новий гострий воппер, призначений тільки для відчайдушних сміливців, вони починають просто «палати».

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс
Розкажіть друзям про новину