Знайомий динозавр, але з українським характером: перевинайдення IREX командами Chemistry Marketing та NCG
25 Тра 2023, 10:00

Знайомий динозавр, але з українським характером: перевинайдення IREX командами Chemistry Marketing та NCG

Зберегти бізнес під час війни — непересічне завдання. Проте ще складніше перезапустити бренд та зберегти лояльне ставлення авдиторії. Команда ТОВ «Сабріз» разом із Chemistry Marketing та NCG довели, що це можливо. Мова йде про бренд IREX та його новий український характер. 

Лагідна українізація для динозавра 

Компанія «Сабріз» на ринку вже понад 13 років. Її заснував Віталій Коваленко, який обрав майже унікальну й незайняту нішу — засоби для захисту від комах, які випускали під брендом «Раптор». Окрім цього, «Сабріз» імпортували й продавали товари по догляду за взуттям Salton.

Попри лояльне ставлення споживачів, сам бренд «Раптор» мав російське походження. Уже в 2014 році, коли рф окупувала Крим і розпочала агресію на Донбасі, «Сабріз» відмовились від зроблених у росії товарів. Натомість виробництво розмістили в Україні, Європі, Туреччині, Китаї та інших країнах. Та все ж зберігався бренд. 24 лютого 2022 року компанія повністю розірвала всі зв’язки з росією.

Коли на твою країну йдуть зі зброєю, не може бути й мови про співпрацю. На перше місце стають зовсім інші цінності, а саме — допомога і підтримка. Ми шукали шляхи, як реалізувати потреби волонтерів, як підсилити ЗСУ в тилу. Разом із командою спершу зосередилися на цьому, а вже потім думали про розвиток бізнесу.
Віталій Коваленко
керівник компанії «Сабріз»

Після того як команда усвідомила, що країна вистояла, настав час думати, про запуск IREX — власного бреду, який побудований на відданості Україні і поєднує найкращі риси українського характеру: наполегливість у боротьбі, почуття гумору та турботу про довкілля.

Ми хотіли, щоб відбулась комунікація змін, але продукт залишався впізнаваним і нове пакування не відволікало всю увагу на себе. Зрештою вирішили, що потрібно залишити головну складову бренду — усім відомого динозавра, але додати йому нових рис. Так він став металевим і отримав виразну посмішку, що відповідає нашому баченню сили й рішучості, що притаманні українцям, а також технологічності й дбайливому ставленню до навколишнього середовища.
коментують у «Сабріз»

Що в біса відбувається? IREX виходить у світ

Лонч суто українського продукту IREX команда довірила багаторічним партнерам, з якими вже давно склалися довірливі стосунки. Вже на етапі переговорів було зрозуміло, що вдасться отримати очікуваний результат. Свою роль зіграла спрацьованість команд з обох боків та відчуття однієї цілі. 

Глядачу не цікаві ідеї на кшталт фільмів, у яких все зрозуміло вже з самого початку і усі події передбачувані. Тому ми відмовилися від сценаріїв, де дивовижний засіб миттєво вирішує всі проблеми, тобто таких, які у кожного порядного креативника викликають непереборне бажання зробити фейспалм. Набагато цікавіше дивитись сюжет, до якого у глядача виникає здивоване питання «що це в біса взагалі відбувається?» та коли після неочікуваної розв’язки він каже «і справді, як неочікувано та цікаво підмітили.
коментують у Chemistry Marketing

У відео відтворені ситуації, де фейспалм викликають докучливі комари, а також з’являється технологічний металевий динозавр IREX з українським характером. Основне повідомлення — «Раптор стає IREX» — допомагає сфокусувати увагу споживачів на принциповій зміні в позиціонуванні, але зі збереженням якостей продукту.

Режисеркою відео стала Даша Ши. «Після першої хвилі кастингу ми зрозуміли, що виробнича команда та режисерка Даша Ши зібрали неймовірні акторські перлини.. На роль актора третьої сцени (грабіжник) ми спочатку розглядали інший типаж і закладали дещо інші емоції, та коли побачили Євгена Залюбівця, його гру, те, як він відчуває завдання, одноголосно затвердили його та його подачу. До речі, Женя — професійний актор театру і переїхав до Києва з небезпечних зон України», — додають у Chemistry Marketing.

Бренд стає відомим і йде до клієнтів

Для ефективного просування українського продукту IREX, фахівці рекламно-комунікаційного холдинга Nostra Communications Group (NCG) розробили стратегію, яка враховує нові реалії ринку. Оскільки війна кардинально вплинула на медіаспоживання й перехід споживачів у онлайн-простір, просування базується виключно на діджітал-інструментах.

Ми маємо багаторічний досвід співпраці із «Сабріз», розуміємо потреби бізнесу та оптимальні шляхи маркетингового просування. Для досягнення максимального охоплення ми запропонували використовувати мікс відео і банерних форматів. Розмістили їх на Youtube, у соцмережах, програматик-платформах та в ліцензійному контенті локальних селлерів, як-от MEGOGO. Окрім цього, разом з командою «Сабріз», створили сторінки бренду в Instagram та Facebook, де підтримуємо зв’язок з авдиторією та розповідаємо про улюблені всіма продукти клієнта.
Олена Бармак
Head of Digital NCG

Кампанія також спрямована на ведення споживачів до покупки онлайн, чому сприяє фахова робота зі сторінками маркетплейсів. Для максимізації охоплення були вибрані інструменти за параметрами: 

  • оптимальна вартість;
  • можливість налаштування;
  • якість контакту та можливість налаштування вузьких таргетингів;
  • ліцензійний контент та можливість налаштування blacklist.

Точність роботи з авдиторією забезпечують і перформанс-інструменти, серед яких контекста реклама та CPC-закупівлі.

Різноманітність інструментів та масштабність їх використання робить кампанію з повернення продуктів Сабріз до прихильників однією з самих цікавих та багаторівневих кампаній в нашій практиці. Такі проєкти захоплюють та спонукають зробити ще більше та результативніше для клієнтів.
Ольга Богашко
Senior Account Manager NCG
Ми підтримуємо всі напрямки, які ведуть до перемоги, тож наша робота зараз — це максимально проінформувати про якісний продукт, який доступний кожному та допомагає військовим і волонтерам сконцентруватися на головному. Дякую всім, хто боронить Україну від загарбників за натхнення та можливість працювати далі. Зараз ми втілюємо в реальність свою заповітну мрію — створювати на 100% український продукт і нам це вдається.
Віталій Коваленко
керівник компанії «Сабріз»

Credentials:

 Клієнт:

Віталій Коваленко, Директор ТОВ САБРІЗ

Гузь Катерина, Менеджер з маркетингу

Тетяна Нікольчук, Cтарший бренд-менеджер

 команда Chemistry Marketing

NCG:

Алла Борщ, Managing Director

Лена Бурова, Product Development Director

Юрій Котов, Planning Director

Олена Бармак, Head of Digital

Анастасія Михайлова, Digital Media Lead

Максим Лонішин, Digital Media Manager

Антон Головатий, PPC Manager

Лілія Шолошенко, SMM Manager

Марина Заверуха, Account Group Head

Ольга Богашко, Senior Account Manager

Юлія Неволіна, Account Manager

Розкажіть друзям про новину