Зберегти бізнес під час війни — непересічне завдання. Проте ще складніше перезапустити бренд та зберегти лояльне ставлення авдиторії. Команда ТОВ «Сабріз» разом із Chemistry Marketing та NCG довели, що це можливо. Мова йде про бренд IREX та його новий український характер.
Лагідна українізація для динозавра
Компанія «Сабріз» на ринку вже понад 13 років. Її заснував Віталій Коваленко, який обрав майже унікальну й незайняту нішу — засоби для захисту від комах, які випускали під брендом «Раптор». Окрім цього, «Сабріз» імпортували й продавали товари по догляду за взуттям Salton.
Попри лояльне ставлення споживачів, сам бренд «Раптор» мав російське походження. Уже в 2014 році, коли рф окупувала Крим і розпочала агресію на Донбасі, «Сабріз» відмовились від зроблених у росії товарів. Натомість виробництво розмістили в Україні, Європі, Туреччині, Китаї та інших країнах. Та все ж зберігався бренд. 24 лютого 2022 року компанія повністю розірвала всі зв’язки з росією.
Після того як команда усвідомила, що країна вистояла, настав час думати, про запуск IREX — власного бреду, який побудований на відданості Україні і поєднує найкращі риси українського характеру: наполегливість у боротьбі, почуття гумору та турботу про довкілля.
Що в біса відбувається? IREX виходить у світ
Лонч суто українського продукту IREX команда довірила багаторічним партнерам, з якими вже давно склалися довірливі стосунки. Вже на етапі переговорів було зрозуміло, що вдасться отримати очікуваний результат. Свою роль зіграла спрацьованість команд з обох боків та відчуття однієї цілі.
У відео відтворені ситуації, де фейспалм викликають докучливі комари, а також з’являється технологічний металевий динозавр IREX з українським характером. Основне повідомлення — «Раптор стає IREX» — допомагає сфокусувати увагу споживачів на принциповій зміні в позиціонуванні, але зі збереженням якостей продукту.
Режисеркою відео стала Даша Ши. «Після першої хвилі кастингу ми зрозуміли, що виробнича команда та режисерка Даша Ши зібрали неймовірні акторські перлини.. На роль актора третьої сцени (грабіжник) ми спочатку розглядали інший типаж і закладали дещо інші емоції, та коли побачили Євгена Залюбівця, його гру, те, як він відчуває завдання, одноголосно затвердили його та його подачу. До речі, Женя — професійний актор театру і переїхав до Києва з небезпечних зон України», — додають у Chemistry Marketing.
Бренд стає відомим і йде до клієнтів
Для ефективного просування українського продукту IREX, фахівці рекламно-комунікаційного холдинга Nostra Communications Group (NCG) розробили стратегію, яка враховує нові реалії ринку. Оскільки війна кардинально вплинула на медіаспоживання й перехід споживачів у онлайн-простір, просування базується виключно на діджітал-інструментах.
Кампанія також спрямована на ведення споживачів до покупки онлайн, чому сприяє фахова робота зі сторінками маркетплейсів. Для максимізації охоплення були вибрані інструменти за параметрами:
- оптимальна вартість;
- можливість налаштування;
- якість контакту та можливість налаштування вузьких таргетингів;
- ліцензійний контент та можливість налаштування blacklist.
Точність роботи з авдиторією забезпечують і перформанс-інструменти, серед яких контекста реклама та CPC-закупівлі.
Credentials:
Клієнт:
Віталій Коваленко, Директор ТОВ САБРІЗ
Гузь Катерина, Менеджер з маркетингу
Тетяна Нікольчук, Cтарший бренд-менеджер
команда Chemistry Marketing
NCG:
Алла Борщ, Managing Director
Лена Бурова, Product Development Director
Юрій Котов, Planning Director
Олена Бармак, Head of Digital
Анастасія Михайлова, Digital Media Lead
Максим Лонішин, Digital Media Manager
Антон Головатий, PPC Manager
Лілія Шолошенко, SMM Manager
Марина Заверуха, Account Group Head
Ольга Богашко, Senior Account Manager
Юлія Неволіна, Account Manager