Новий ролик, який дебютував на національному рівні у День подяки, є частиною спільної кампанії брендів «Share more joy».
Друзі зібралися у затишному зимовому будиночку, щоб відсвяткувати свята, а всі їх напої та закуски вкрав хитрий злодій-сніговик.
Це сюжет нової святкової телевізійної реклами Frito-Lay та PepsiCo Beverages під назвою «Melt». Ролик, в якому як саундтрек використовується безсмертна класика Hall & Oates You Make My Dreams (Come True), є частиною спільної кампанії двох брендів «Share more joy».
«Наша основна місія – дарувати більше посмішок», – заявив Ейдан Кінгерлі, віце-президент PepsiCo з маркетингу. «Свята – це час зібрати разом близьких та друзів, а напої та закуски PepsiCo – ідеальне доповнення до святкових урочистостей».
Два бренди також співпрацювали в рамках кампанії «Share more joy» минулого року, щоб створити рекламу за участю Джиммі Феллона.
Ітерація кампанії цього року також включає Holiday Village від Frito-Lay, віртуальний досвід, в якому відвідувачі можуть купувати закуски і фірмове святкове спорядження, грати в портретній студії з доповненою реальністю і переглядати новий відеоролик.
Режисером реклами став володар премії “Еммі” Роберт Стромберг, а національний дебют відбудеться у День подяки.