31 Січ 2024, 10:00

Запарюватися, щоб кайфувати: зіркова айдентика для NO STARS

Креативна агенція SHOTS створила нову айдентику та філософію для відеопродакшену NO STARS.

Продакшен увірвався у світ зйомок у 2016 році. За цей час команда прокачала весь ринок і ще більше прокачала себе. Але айдентика залишалась тою ж. Саме тому вони вирішили оновити візуальний стиль, щоб він відображав новий дух NO STARS. І свій ребрендинг довірили креативникам із SHOTS.

На нашому ринку є багато сильних гравців, які вже встигли попрацювати з найбільшими брендами як України, так і світу. І маленькі проєкти ноунейм брендів їм вже й не дуже цікаві і роблять вони їх на автоматі, без особливої пристрасті. Але й залишились ті, хто попри великий досвід не втрачають того вогню в очах, незалежно від типу і масштабу проєктів. Такими і є NO STARS.

Це люди, які дійсно кайфують від того, що запарюються по роботі. Тому вони запарюються на кожному етапі, щоб ще більше кайфувати. І цю рису SHOTS зробили головною в новому брендингу. 

IT`S NOT OVER UNTIL WOW

А ключовим елементом в айдентиці стала перекреслена зірка. Це те вічне прагнення до ідеалу, якого насправді не існує. І тому цей рух до «вау» ніколи не зупиниться.

Ми обожнюємо вдосконалювати робочі процеси. Бажання зробити редизайн уже давно літало в повітрі, бо айдентика повинна відповідати тому, хто такі NO STARS. Разом із SHOTS працювали над оновленням десь так: «Ми ніколи не будемо перекреслювати зірку. Ми в жодному разі не перекреслюватимемо зірку. О, як ви круто це зробили! Беремо!». Як бачите, ми сильно змінилися, але так само любимо свою справу.
Іван Крутоус
owner NO STARS

Цими зірками може бути як будь-який шестипроменевий обʼєкт, так і будь-що, що може бути на них схоже. Крім того, зірки виконують багато різних додаткових функцій. Вони можуть бути як окремий домінантний об’єкт, текстура чи контейнер для зображення.

«До оновлення NO STARS ми підійшли з особливою увагою до деталей. Окрім тонкого налаштування логотипа, ми додали широку палітру стилеутворювальних елементів. Завдяки варіативності їх використання ми створили досить гнучку айдентику, яку можна адаптувати залежно від контексту її застосування. Кожен з елементів достатньо виразний, щоб функціонувати не лише в комплексі з іншими, а і як самостійна одиниця. Таким чином можна уникнути перенавантаження айдентики та по ситуації використовувати той чи інший елемент», —  говорить head of design SHOTS Михайло Поливанов.

Одна з мов продюсерів — це презентації та документи. Тому було важливо, щоб новий стиль був зручний і зрозумілий, як для команди, так і клієнтів. Креативники проаналізували всю специфіку матеріалів, щоб покращити момент взаємодії. І розробили всі можливі темплейти слайдів і документів, щоб навіть коли все несеться, вони швидкоруч могли все красиво заверстати.

Ще одним важливим оновленням айдентики було перенесення друкованих матеріалів у діджитал. Бо знімальний процес, це не тільки «камера, екшн», а й сотні роздруківок.

Для цього SHOTS створили та задизайнили мінісайт для зйомок, на який можна зайти з QR-коду на бейджі. А там вже є вся потрібна інформація: шутінг план, викличний лист і найголовніше — меню кейтерингу.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео