Зірка серіалу «Сексуальна освіта» розповіла про необхідність якісних матраців
23 Жов 2023, 17:22

Зірка серіалу «Сексуальна освіта» розповіла про необхідність якісних матраців

Ритейлер ліжок та матраців Dreams запустив багатоканальну кампанію із зіркою серіалу «Сексуальна освіта» Джилліан Андерсон, яка закликала споживачів «Подумайте, що ліжко Dreams може зробити для вас».

У ролику акторка переміщається по 60-метровій арт-інсталяції, повністю зробленій з матраців, і запрошує людей замислитися над тим, на чому вони сплять, перш ніж показати їм, як матрац Dreams може змінити їхній сон.

Кампанія натхненна тим, що, незважаючи на те, скільки часу люди проводять у ліжку, вони часто не замислюються над тим, яку роль відіграє матрац у їхньому житті.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Це перша робота після того, як компанія призначила M&C Saatchi London своїм провідним креативним агентством.

Софі Льюїс, директор зі стратегії M&C Saatchi London, пояснив: «Люди все більше усвідомлюють, наскільки важливим є повноцінний сон, тому дивно, як мало уваги ми приділяємо вибору місця для сну, і багато хто з нас купує матрац, навіть не спробувавши його спочатку. Жоден інший бренд не може краще за Dreams розповісти історію про важливість вибору правильного матраца».

Розкажіть друзям про новину