Після того, як Червоний Хрест оголосив про свою першу в історії кризу крові в січні 2022 року, некомерційна організація запустила свій короткометражний фільм «A Bloody Nightmare», знятий у співпраці з BBDO New York.
Головну роль зіграла Нів Кемпбелл або, як її знають фанати фільму «Крик», Сідні Прескотт. Соціальна реклама знайомить глядача із кількома перевіреними хорор-тропами, щоб запевнити його, що немає нічого страшнішого, ніж брак крові.
У ролику Кемпбелл зазначає, що хоча 50% глядачів, здається, люблять дивитися, як проливається кров у фільмах жахів, тільки 3% насправді роблять донорство в разі потреби. Ролик закінчується закликом записатися прийом через Червоний Хрест.
Останнім часом низка рекламних роликів спирається на естетику фільмів жахів. Наприклад, Killer Pizza від KFC і Scary Fast від Ford, прем’єра яких відбулася задовго до сезону Хелловіна.