Зірка фільму «Крик» у соціальній рекламі закликала глядачів ставати донорами крові
28 Лип 2022, 12:09

Зірка фільму «Крик» у соціальній рекламі закликала глядачів ставати донорами крові

Після того, як Червоний Хрест оголосив про свою першу в історії кризу крові в січні 2022 року, некомерційна організація запустила свій короткометражний фільм «A Bloody Nightmare», знятий у співпраці з BBDO New York.

Головну роль зіграла Нів Кемпбелл або, як її знають фанати фільму «Крик», Сідні Прескотт. Соціальна реклама знайомить глядача із кількома перевіреними хорор-тропами, щоб запевнити його, що немає нічого страшнішого, ніж брак крові.

https://www.youtube.com/watch?v=CcFHZppUk0w&ab_channel=ADdictive

У ролику Кемпбелл зазначає, що хоча 50% глядачів, здається, люблять дивитися, як проливається кров у фільмах жахів, тільки 3% насправді роблять донорство в разі потреби. Ролик закінчується закликом записатися прийом через Червоний Хрест.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Останнім часом низка рекламних роликів спирається на естетику фільмів жахів. Наприклад, Killer Pizza від KFC і Scary Fast від Ford, прем’єра яких відбулася задовго до сезону Хелловіна.

Розкажіть друзям про новину