Живіт подорожував Віднем у ролику туристичної кампанії
27 Жов 2022, 11:54

Живіт подорожував Віднем у ролику туристичної кампанії

Інклюзивність набуває різних форм, але Відень використовує одного дуже несподіваного головного героя в новому туристичному відео – ходячий живіт. Після серії нетрадиційних кампаній, таких як «Vienna strips on OnlyFans» у 2021 році, Віденська рада з туризму знову об’єдналася з агентством Jung von Matt DONAU, щоб створити «Belly», сюрреалістичну оду прийняттю себе.

Мета цієї химерної, але милої історії – нагадати всім, що подорож – це спосіб потішити себе та розслабитися на кілька днів. Меседж про насолоду від подорожей, особливо після двох років боротьби з пандемією. Відень – це місто, яке вітає мандрівників і заохочує їх без вагань користуватися його пропозиціями повною мірою.

У короткометражному фільмі персоніфікований живіт залишає свого людського «Гаррі» позаду, почуваючи себе занедбаним та непотрібним. Персонаж досліджує культурні пам’ятки Відня у пошуках зв’язку. Зрештою, з’єднавшись з Гаррі, вони насолоджуються їжею в ресторані. Ролик містить численні натяки на музеї та визначні пам’ятки Відня, в тому числі на її кулінарні пропозиції, які роблять її унікальним європейським напрямком. Класичну музику для ролика надав Wiener Symphoniker (Віденський симфонічний оркестр), а електронну композицію написав DJ Electric Indigo.

«Справжніх моментів потурання своїм бажанням стає все менше в наші дні, оскільки ми губимося в нескінченних дискусіях про любов до себе, прийняття та позитивного ставлення до тіла», — сказав Норберт Кеттнер, директор Віденської ради з туризму. «Віденська культура ставила під сумнів ідеали тіла протягом сотень років. Ми подумали, що настав час прийняти наслідки любові до себе. Живіт – це героїчна фігура, яка зрештою приходить до усвідомлення: тільки якщо ви любите себе, ви можете по-справжньому насолоджуватися. Без сорому. Без осуду».

«Ми хотіли створити фільм, який відповідає своєму основному посиланню. Щось, що не затиснуте в 30 секунд, що не схоже на решту, що саме по собі і що запрошує всіх побалувати себе», — коментує креативний директор Jung von Matt DONAU Міхаель Марія Моргенбессер.

Ця метафора поєднується з багатьма культурними пропозиціями Відня. Майже 30000-річна Венера Віллендо́рфська з Віденського музею природної історії часто згадується як перша у світі бодіпозитивна модель. А гризти тістечка з кавою, розмовляти з друзями чи читати газету — це лише один із способів, за допомогою якого місцеві жителі та мандрівники можуть відчути поблажливу сторону міста.

Розкажіть друзям про новину