Живіт подорожував Віднем у ролику туристичної кампанії
27 Жов 2022, 11:54

Живіт подорожував Віднем у ролику туристичної кампанії

Інклюзивність набуває різних форм, але Відень використовує одного дуже несподіваного головного героя в новому туристичному відео – ходячий живіт. Після серії нетрадиційних кампаній, таких як «Vienna strips on OnlyFans» у 2021 році, Віденська рада з туризму знову об’єдналася з агентством Jung von Matt DONAU, щоб створити «Belly», сюрреалістичну оду прийняттю себе.

Мета цієї химерної, але милої історії – нагадати всім, що подорож – це спосіб потішити себе та розслабитися на кілька днів. Меседж про насолоду від подорожей, особливо після двох років боротьби з пандемією. Відень – це місто, яке вітає мандрівників і заохочує їх без вагань користуватися його пропозиціями повною мірою.

У короткометражному фільмі персоніфікований живіт залишає свого людського «Гаррі» позаду, почуваючи себе занедбаним та непотрібним. Персонаж досліджує культурні пам’ятки Відня у пошуках зв’язку. Зрештою, з’єднавшись з Гаррі, вони насолоджуються їжею в ресторані. Ролик містить численні натяки на музеї та визначні пам’ятки Відня, в тому числі на її кулінарні пропозиції, які роблять її унікальним європейським напрямком. Класичну музику для ролика надав Wiener Symphoniker (Віденський симфонічний оркестр), а електронну композицію написав DJ Electric Indigo.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Справжніх моментів потурання своїм бажанням стає все менше в наші дні, оскільки ми губимося в нескінченних дискусіях про любов до себе, прийняття та позитивного ставлення до тіла», — сказав Норберт Кеттнер, директор Віденської ради з туризму. «Віденська культура ставила під сумнів ідеали тіла протягом сотень років. Ми подумали, що настав час прийняти наслідки любові до себе. Живіт – це героїчна фігура, яка зрештою приходить до усвідомлення: тільки якщо ви любите себе, ви можете по-справжньому насолоджуватися. Без сорому. Без осуду».

«Ми хотіли створити фільм, який відповідає своєму основному посиланню. Щось, що не затиснуте в 30 секунд, що не схоже на решту, що саме по собі і що запрошує всіх побалувати себе», — коментує креативний директор Jung von Matt DONAU Міхаель Марія Моргенбессер.

Ця метафора поєднується з багатьма культурними пропозиціями Відня. Майже 30000-річна Венера Віллендо́рфська з Віденського музею природної історії часто згадується як перша у світі бодіпозитивна модель. А гризти тістечка з кавою, розмовляти з друзями чи читати газету — це лише один із способів, за допомогою якого місцеві жителі та мандрівники можуть відчути поблажливу сторону міста.

Розкажіть друзям про новину