Для одного з таких міст брендингова агенція Doris зробила воєнний редизайн, який відзначили на вітчизняному й міжнародному рівнях. Робота «Defensive Logo of Zhytomyr» отримала срібло, дві бронзи й шортліст на Kyiv International Advertising Festival (КМФР) та була визнана на європейському рівні, здобувши два срібла й бронзу від Art Directors Club of Europe (ADC*E).
Житомир — один з небагатьох обласних центрів, які мають свій логотип. Тобто справді «свій» — не формальний, а живий, рідний. Doris розробили його ще 2014 року, і цей знак міцно вріс у ДНК міста. Міськрада, транспорт, асфальт, різдвяні будиночки — логотип відтворюється і супроводжує житомирян повсюди.
Але в Україну прийшла війна. Тихе, мирне, привітне місто змінилося. Житомир мав показати протилежну сторону: стійкість, організованість і здатність захищатися. Разом з ним мав трансформуватися і логотип.
Всі ініціативи, направлені на захист міста, дизайнери відобразили під єдиним символом. У нього той же знайомий силует, але форма й глибина віддзеркалюють нову реальність.
Гібрид з літери та «їжака» вселяє спокій, адже він транслює зібраність, готовність оборонятися і силу відстояти право Житомира жити по-своєму.