Молоко vs кар’єра: мережа магазинів перетворила шопінг на рекрутинг
01 Кві 2025, 11:38

Молоко vs кар’єра: мережа магазинів перетворила шопінг на рекрутинг

Дотепність німецької мережі магазинів Aldi на висоті. Цього разу її використали для того, щоб провести рекрутингову кампанію, яка підкреслює дружні стосунки бренду зі своїми клієнтами.

На білбордах Aldi зображені написані від руки гігантські списки покупок, прикріплені до білбордів із написом «Зайшов за молоком, вийшов з новою кар’єрою». Це, можливо, і перевірений часом жарт, але, як зазначають креатори, такий слоган вдало та жартівливо взаємодіє із покупцями —  потенційними працівниками.

Списки покупок на білбордах Aldi відображають зарплати та пільги для тих вакансій, які вона рекламує.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Кампанія Aldi розповсюджується по всій Великобританії, включаючи Манчестер, Бірмінгем і Лондон.

Розкажіть друзям про новину