Молоко vs кар’єра: мережа магазинів перетворила шопінг на рекрутинг
01 Кві 2025, 11:38

Молоко vs кар’єра: мережа магазинів перетворила шопінг на рекрутинг

Дотепність німецької мережі магазинів Aldi на висоті. Цього разу її використали для того, щоб провести рекрутингову кампанію, яка підкреслює дружні стосунки бренду зі своїми клієнтами.

На білбордах Aldi зображені написані від руки гігантські списки покупок, прикріплені до білбордів із написом «Зайшов за молоком, вийшов з новою кар’єрою». Це, можливо, і перевірений часом жарт, але, як зазначають креатори, такий слоган вдало та жартівливо взаємодіє із покупцями —  потенційними працівниками.

Списки покупок на білбордах Aldi відображають зарплати та пільги для тих вакансій, які вона рекламує.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Кампанія Aldi розповсюджується по всій Великобританії, включаючи Манчестер, Бірмінгем і Лондон.

Розкажіть друзям про новину