14 Вер 2023, 17:08

За лаштунками: як адаптувати міжнародну рекламу для українського ринку

Більшість рекламних кампаній великих брендів на українському ринку є унікальними та транслюються лише тут. Та інколи головні офіси брендів вирішують, що кампанія матиме успіх не тільки в конкретній країні, але й в інших. Звісно, постає питання, наскільки кампанія буде доречною для інших культур та їхніх сучасних подій. У таких випадках бренд підключає своїх маркетологів та креативників, щоб ті створили адаптацію рекламної кампанії на обрану цільову аудиторію. Саме з таким запитом цього разу звернувся бренд KFC Україна до агенції креативного маркетингу Айділерс.

KFC Epic Craving — таку назву має рекламна кампанія від глобального бренду KFC. Нова бренд-платформа мала на меті транслювати та пробудити «епічну» жагу й бажання скуштувати страви KFC. Суть полягала в тому, щоб показати в ролику різні епічні події такі, як висадка на Марс, розвиток штучного інтелекту тощо. Водночас відмітивши, що бажання з’їсти курочку KFC не менш епічне.

Також у рамках кампанії в меню з’являється Тауер бургер. Крім цього в меню також додається новий бакет. Тож постало питання, як вдало адаптувати дану кампанію до українських реалій.

Опануйте вау-маркетинг та прокачайте креативну стратегію вашого бренда на MRKTNG марафоні від MMR та Ekonomika+.

25 червня понад 30 спікерів з Ощадбанку, Укрзалізниці, Kernel, Intertop, CHER’17, Vandog Agency та інших компаній поділяться найкращими маркетинг-практиками та креативними кейсами, які вражають весь світ.

Забронювати участь
В нас були сумніви щодо впровадження кампанії в її початковому вигляді. Адже в світі може бути скільки завгодно епіку, та в Україні наразі є лише одна вагома й «епічна» подія, від якої всі хочуть позбутися – це війна. Тож ми мали переконатися, чи буде релевантною ця кампанія до України. Ми провели дослідження щодо назви і виявили, що, по-перше, більшість не розуміє значення «craving». А по-друге, слово «епічний» сприймається в негативному світлі. Усі асоціації були з епічним фейлом, фатальною помилкою, чимось дурним та безглуздим. До того ж як ми й думали, найголовніша подія зараз війна, тому говорити про будь-які речі й називати їх епічними просто не на часі.
Олег Свищ
креативний директор Айділерс

Креативники запропонували змінити позиціювання кампанії на продуктову, яка не буде говорити про епік, натомість підкреслить неповторний смак курки. Щоб й надалі тримати за KFC лідерство в «курячих справах», було запропоновано присвятити кампанію саме їй. Агенція Айділерс запропонувала ключове повідомлення «Саме так смакує курка», зробивши акцент на новинці Тауер бургер. До речі, фанати «Дедпула» точно впізнають голос улюбленого героя в ролику, адже диктор є його офіційним голосом в українському дубляжі.

Підсумовуючи роботу над цим кейсом, можна сказати, що хоч курочку KFC люблять однаково сильно в усіх куточках світу, підхід до рекламних кампаній не завжди повинен бути ідентичним. Тут варто зважати не тільки на культурний та історичний бекграунд окремої країни, але й на актуальні події та повістку дня.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео