З білбордів Dyson, Bose та інших брендів викрали літери для створення іншого
19 Лют 2024, 12:35

З білбордів Dyson, Bose та інших брендів викрали літери для створення іншого

Серіал «Темні уми» незабаром вийде на платформі Asharq Discovery для країн Близького Сходу та Північної Африки. Документальний серіал досліджує історії серійних вбивць з Тунісу, Йорданії, Іраку, Марокко, Лівану та Єгипту. Це перший справжній кримінальний серіал на Близькому Сході та в Дубаї, і агентство SRMG Labs докладає всіх зусиль, щоб він отримав очікувану популярність.

Щоб представити новий серіал, Asharq Discovery та SRMG Labs хакнули білборди відомих брендів у Бейруті, Ліван. Білборди таких відомих брендів, як Dyson, KitchenAid та Bose, були атаковані, а також видалили деякі літери з них, що викликало цікавість та привернуло увагу місцевих ЗМІ.

Після кількох днів чуток і запитань з боку громадськості таємниця розкрилася, коли зниклі літери знову з’явилися на іншому гігантському білборді, відкриваючи назву серіалу в стилі записок з вимогою викупу, які зазвичай асоціюються з викрадачами і серійними вбивцями.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Після цього вийшов напружений фільм у стилі трилера, який використовував тропи жанру, розкриваючи всю історію та прояснюючи наратив, що стоїть за зниклими літерами.

Розкажіть друзям про новину