06 Бер 2023, 18:14

Yves Saint Laurent заколабився зі стрімерами Twitch

YSL Beauty провів першу у своєму роді співпрацю зі студією Twitch Brand Partnership Studio за участю чотирьох популярних європейських стримерів Twitch: Maghla (Франція), Talia Mar (Великобританія), Honeypu (Німеччина) та Cristinini (Іспанія), які очолюють Twitch-спільноту у спеціально створеному інтерактивному ігровому квесті, щоб знайти флакон YSL Black Opium le Parfum.

У квесті чотири стримери Twitch покладаються на свої спільноти, щоб проходити челенджі, розшифровувати підказки та знаходити секретне місце пляшечки Black Opium. У міру того, як вони переходили від одного завдання до іншого, фільтри доповненої реальності занурювали кожного стрімера в нічну атмосферу, натхненну YSL Black Opium.

Як тільки вони знайдуть приховане місце, стримери будуть працювати зі своїми спільнотами, щоб завершити серію міні-ігор, щоб розшукати приховані скарби, що зберігаються в діджитал сховищі YSL Black Opium. Ці міні-ігри засновані на розширеннях Twitch і вперше повністю інтерактивні у тривимірному середовищі всередині сховища YSL Black Opium.

Даян Еке, директор з діджитал технологій та маркетингу YSL Beauté, сказала: «Ця нова кампанія Twitch дозволяє ще більше підвищити рівень занурення та інтерактивності, щоб продовжувати залучати любителів Black Opium та залучати нові спільноти як революційним, так і ігровим способом. Вся справа в тому, щоб заявити про свою перевагу та культурну значущість YSL Beauté».

Під час першого квесту аудиторія французької стрімерки Maghla допомагала їй виконувати всі завдання і відзначало їх успіхи за допомогою емоції користувача YSL Black Opium Twitch, стаючи першим, хто знайшов і відкрив сховище. (Понад 146 000 унікальних глядачів підключилися до прямої трансляції, використовуючи емоцію Black Opium більше 15 000 разів)

Адам Харріс, глобальний керівник студії Twitch Brand Partnership, сказав: «Ми хотіли створити унікальний, незабутній досвід, щоб залучити співтовариство Twitch до завдань, натхненних ароматом та естетикою культового аромату YSL Black Opium. Ми бачимо на Twitch, що відеоігри та краса мають спільну симпатію у покоління Z та покоління міленіалів: креатив та світобудування. Часто стримери Twitch навіть поєднують б’юті-стріми із Minecraft або кількома раундами Fortnite».

Раніше YSL Beauty провела серію спонсорованих трансляцій на Twitch у 2021 році, у результаті чого було переглянуто 3,7 мільйона хвилин. Три стримери продемонстрували продукт Black Opium та виконали серію завдань, а YSL Black Opium подарувала підписку на канал аудиторіям переможців.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео