YouTube-шоу та український бренд одягу презентували спільну колекцію на тему партнерства
28 Жов 2024, 17:28

YouTube-шоу та український бренд одягу презентували спільну колекцію на тему партнерства

Обмін емоціями, досвідом та набутими знаннями заради спільного зростання — цей підхід близький як команді шоу EBAUT, так і українському бренду одягу JUL.

Так створюється історія про суцільне прийняття та велич довіри — настільки, що люди готові обмінюватись, за потреби, власним одягом. Ця проста й водночас потужна концепція лягла в основу спільної лінійки JUL x EBAUT — одяг, що представлений в колекції, натхненний темою партнерства як в особистому, так і в професійному житті.

Команда переслідувала мету створити речі, якими легко зможе між собою ділитися пара чи друзі. Колекція уособлює особливий рівень близькості: коли дівчина носить худі свого хлопця, а подруги обмінюються улюбленими речами, виникає новий рівень звʼязку, можливість побудувати нові вагомі відчуття.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Тому героїнями кампейну стали партнерки та близькі подруги Катерина Мотрич та Наті Гресько — дівчата демонструють оверсайз-бомбер та шубу зі штучного хутра, практичний сет, універсальні джемпери, штани та сорочки.

Частиною спільної колекції стане не лише одяг, а й ряд відео з героїнями, які поділяться власним баченням та філософією щодо партнерства та співпраці.

Розкажіть друзям про новину