YouTube-шоу та український бренд одягу презентували спільну колекцію на тему партнерства
28 Жов 2024, 17:28

YouTube-шоу та український бренд одягу презентували спільну колекцію на тему партнерства

Обмін емоціями, досвідом та набутими знаннями заради спільного зростання — цей підхід близький як команді шоу EBAUT, так і українському бренду одягу JUL.

Так створюється історія про суцільне прийняття та велич довіри — настільки, що люди готові обмінюватись, за потреби, власним одягом. Ця проста й водночас потужна концепція лягла в основу спільної лінійки JUL x EBAUT — одяг, що представлений в колекції, натхненний темою партнерства як в особистому, так і в професійному житті.

Команда переслідувала мету створити речі, якими легко зможе між собою ділитися пара чи друзі. Колекція уособлює особливий рівень близькості: коли дівчина носить худі свого хлопця, а подруги обмінюються улюбленими речами, виникає новий рівень звʼязку, можливість побудувати нові вагомі відчуття.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Тому героїнями кампейну стали партнерки та близькі подруги Катерина Мотрич та Наті Гресько — дівчата демонструють оверсайз-бомбер та шубу зі штучного хутра, практичний сет, універсальні джемпери, штани та сорочки.

Частиною спільної колекції стане не лише одяг, а й ряд відео з героїнями, які поділяться власним баченням та філософією щодо партнерства та співпраці.

Розкажіть друзям про новину