Сервіс не бере жодної комісії — 100% винагороди за роботу отримує її виконавець
Війна в Україні має серйозні наслідки для її громадян та бізнесу, серед яких — скорочення попиту на рекламний креатив. Більшість компаній згорнули комунікації у перші дні бойових дій. Відповідно, дизайнери, копірайтери та безліч інших спеціалістів рекламної індустрії втратили можливість забезпечувати себе і свої родини, а також фінансово підтримувати країну в боротьбі за незалежність. Тим паче сьогодні на світових ринках спостерігається помітний зріст попиту на прямі послуги окремих спеціалістів, на відміну від комплексних послуг великої агенції. Це пов’язано з тим, що з’являється значна кількість стартапів та бізнесів середньої ланки, що потребують креативних послуг, але не оперують глобальними бюджетами.
є!Креатив — це платформа для колаборації українських креативників і європейських клієнтів, які цього креативу потребують.
Як це працює для креативників з України
Для того, щоб почати отримувати задачі від європейських клієнтів, потрібно зареєструватись. Після цього вас запросять заповнити профайл: вказати сфери своєї експертизи, додати приклади робіт, посилання на портфоліо — і чекати на брифи від нових замовників. Гонорар за виконання робіт встановлюється автоматично згідно середніх ринкових рейтів європейських країн. «Тобто, «той незручний момент, коли потрібно торгуватись» відсутній, а винагорода апріорі буде гідною фрілансера з Лондона чи Берліна. Платежі будуть реалізовані через SWIFT у рекордні строки — протягом 7 днів з прийняття роботи. Таким чином ми подолаємо ще один бар’єр рекламного ринку — післяплату у 30+ днів, яка була б дуже недоречна у ці складні часи», — розповідають фаундери платформи.
є!Креатив дасть можливість брендам, стартапам та підприємствам у всьому світі підтримати креативних людей, які постраждали від війни. Залишились вони в Україні чи виїхали — не має значення. Адже всі комунікації, підписання документів і виплати гонорарів здійснюються онлайн.
Ті, хто заповнять профайли першими, мають вищий шанс отримати роботу через нижчий рівень конкуренції.
Наразі відкрита пре-реєстрація на платформі. Ті, хто заповнять профайли першими, мають вищий шанс отримати роботу через нижчий рівень конкуренції. Тож приділіть 15 хвилин свого часу сьогодні, щоб заповнити профайл і завантажити приклади своїх робіт — це може стати вагомою інвестицією у майбутні проєкти.
Ініціатори проєкту: Інгмар Янсон (колишній MD at Scholz&Friends International), Надія Скринник (креативний директор AdBakers Ukraine) та Ліз фон Левен (Head of Operations у Talenthouse). Проєкт також активно підтримується командою Talenthouse, включаючи ElloWorks. Айдентика проєкту: Діма Цапко (TS/D Agency).