Після міжнародної кампанії Stand Up компанія L’Oréal Paris довірила нову активацію свого тонуючого спрею Magic Retouch агентству McCann Paris. Провідний світовий косметичний бренд надав агентству велику творчу свободу під час створення цього рекламного ролика.
McCann Paris представив світ 70-х із атмосферою ретро-шику, де Єву Лонгорію можна побачити в ролі джина, озброєною спреєм Magic Retouch.
«Девіз «Я цього гідна» має вирішальне значення у сучасному світі, оскільки він відображає мету L’Oréal Paris – розширення прав та можливостей жінок. Але іноді ми також можемо дозволити собі трохи комічного полегшення. Magic Retouch – воістину чарівний продукт. Єва як джин досконала. У цьому фільмі справді добре сказано: Чари у пляшці!» – сказав Жюльєн Кало, креативний директор McCann Paris.
Муза вирвалася з пляшки, наче джин, і виконує бажання жінок позбутися свого нефарбованого коріння в кампанії «3-2-1 done!». Цю кампанію було створено в пародійному тоні, дозволяючи зробити інколи табуйовану тему менш складною, але також доводячи ефективність продукту з ідеальним та миттєвим охопленням.
Кампанія представлена у трьох телевізійних роликах, у кожному з яких Єва Лонгорія та її чарівний дотик повертають сяйво жіночому корінню у кожній повсякденній ситуації. У Франції та Великій Британії кампанія транслюється по телебаченню. У всіх інших країнах, крім телебачення, є ще й діджитал, особливо в Німеччині, Італії, Іспанії та США.