Компанія Lidl оголосила про повернення «Банку іграшок» — загальнонаціональної благодійної акції, у рамках якої минулого року було передано понад 80 000 іграшок дітям, які не мали змоги їх отримати.
На честь цього ритейлер представив рекламу, яка нагадує глядачам про силу маленьких жестів.
Ролик показує, як мати купила своєму сину м’яку іграшку в Lidl, проте вона випала з велосипеду під час поїздки додому. Єнот, побачивши втрачену іграшку, повертає її родині, долаючи безліч перешкод.
Реклама, яка демонструється на міжнародних ринках Lidl, нагадує глядачам про величезний вплив, який можуть мати маленькі добрі вчинки під час святкового сезону.
Пітер де Роос, комерційний директор Lidl GB, говорить про кампанію: «На Різдво немає нічого чарівнішого, ніж бачити радість, яку подарунок може принести дитині, і ми хочемо допомогти зробити так, щоб ця радість досягла всіх сімей. Ми сподіваємося, що, повертаючи пункти збору іграшок, ми полегшимо покупцям, які можуть, можливість пожертвувати кошти безпосередньо на добрі справи, надаючи їм спосіб зробити реальний внесок і допомогти тим, хто цього найбільше потребує».
З 2 листопада до 16 грудня клієнти можуть приносити нові, нерозпаковані іграшки та ігри, які будуть передані дітям, що потребують підтримки. Пожертви можуть бути будь-якими: від невеликого наповнювача для панчох до чогось більшого. Серед затребуваних речей: іграшки, ігри, книги, пазли та вироби декоративно-прикладного мистецтва для різних вікових категорій.
Крім того, в магазині вперше продаватимуться іграшки зірок святкової реклами, а всі виручені кошти підуть на потреби організації Neighbourly, яка залучає бізнеси для допомоги продуктами та фінансовими пожертвами.