Японський підрозділ McDonald’s додав до своєї маркетингової стратегії аніме-перетворення, представивши маскота Імадакедабучітабемі або скорочено Дабучі, створеного для просування своїх останніх бургерів.
Характерне ім’я маскота перекладається як «Тільки зараз спробуй з’їсти подвійний чизбургер», а «dabuchi» — це японське слово, що означає «подвійний сир».
いまだけダブチのこと考えると、嬉しくなって、つい踊っちゃうんだ!みんなも一緒にやってみようよ!#いまだけダブチ食べ美 pic.twitter.com/p433TVoecO
— マクドナルド (@McDonaldsJapan) October 26, 2024
Персонажка вже встигла привернути увагу як ентузіастів аніме, так і любителів фаст-фуду. Одягнена у фірмові червоно-жовті кольори McDonald’s, Дабучі з’являється у фірмовому козирку та куртці в тон, з хвостиками, які втілюють естетику аніме. Її постійний супутник, крихітний хом’ячок, додає додаткового шарму до її образу.
З 23 жовтня вона є обличчям нових бургерів McDonald’s «Garlic Onion Dabuchi» та «Spicy Dabuchi» на різних рекламних платформах.
Це не перша спроба McDonald’s в Японії створити маркетинг, натхненний аніме, після успішної співпраці з Genshin Impact, де на упаковці були зображені ігрові персонажі. Хоча Дабучі не замінить культового Рональда Макдональда, вона приєдналася до зростаючого списку маскотів McDonald’s в Японії.
Імадакедабучітабемі викликала неоднозначну реакцію серед японських користувачів соціальних мереж. У той час як багато хто сприймає її енергійну присутність і привабливість, інші знаходять гумор у її незвично довгому імені.