Редакція MMR щотижня збирає для вас найпопулярніше — усе, що зачепило, здивувало й викликало обговорення. Новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу.
Новини тижня:
«Сільпо» відродила легендарну мобільну гру «змійка»

У мобільному застосунку «Сільпо» з’явилася нова гра «Прокачуй здобності», натхнена ностальгією за легендарною мобільною «змійкою».
«Віддаю в хороші руки»: Сергій Жадан віддав свій Twitter «Хартії»

Сергій Жадан повідомив, що офіційно віддає свою сторінку в Twitter у користування 13-ї бригади Національної гвардії України «Хартія» назавжди.
YouTube запустив функцію тестування назв відео перед публікацією

YouTube додав функцію тестування назв відео. Вона буде доступна на платформі YouTube Studio.
Влад Болсун запустив агенцію мерчу, який не соромно носити

Влад Болсун разом із групою ІТ-компаній Netpeak запустив мерч-агенцію select form, метою якої є створення корпоративного мерчу, який хочеться носити.
Креативи тижня:
Джозефіна Джексон стала експерткою з твердості у ролику «Бетон від Ковальської»

Акторка та промислова компанія об’єдналися, щоб поговорити про бетон. Це не відео у форматі 18+, а інформаційний ролик, який доступно пояснює нюанси догляду за бетоном.
Ощадики вперше заговорили у реальному світі у кампейні Ощадбанку

Ощадбанк представив кампанію, у якій іронічно та небанально розповідає про кредитну картку, а також показує анімованих маскотів бренду — Ощадиків, які вперше заговорили у реальному світі.
Хвороба Альцгеймера як метафора: білборди не змогли завантажити сімейні фото

Що, якби індикатор завантаження був не просто дратівливим, а розбивав серце? Саме на такій ідеї побудована остання кампанія Alzheimer’s Foundation.
Schiaparelli створив намисто, що бʼється, як людське серце

Намисто у формі людського серця повністю всипане червоними стразами і оживлене механізмом, що відтворює реальне серцебиття у ритмі подіуму.
OTOY запустив челендж із закликом поділитися своїми точками опори

Що вас рятує, коли все палає? З нагоди релізу треку «Пекло», виконавець OTOY запустив Instagram-челендж, запропонувавши аудиторії дати відповідь на це запитання.
Одяг, що пам’ятає: ПУМБ переніс хвилину мовчання на лонгслів

Спільний дроп «Ми однієї крові» та ГО «Вшануй» — це благодійні лонгсліви з головним символом нашої памʼяті — 9-ю годиною ранку.
Сніданки у McDonald’s: як бренд використав FOMO та ностальгію 80-х у рекламі

Кампанія «Brekkie Comes First» відзначила сніданкове меню McDonald’s як найважливіший момент у дні поціновувачів сніданків.
Дослідження тижня:
Скільки заробляють креативники під час війни: дослідження

Вперше за кілька років в Україні провели масштабне зарплатне дослідження у креативній сфері. Ініціаторами виступили idealer$ спільно з Всеукраїнською рекламною коаліцією (ВРК).
Експертні матеріали тижня:
День піарника: українські фахівці про факапи, тренди та інсайти професії

MMR запитав українських фахівців з PR про головні відкриття у професії, найгучніші факапи, найефективніші інструменти і поради для новачків.
Що таке медіа у 2025 році: головні інсайти з суддівства Каннських левів

Наталія Морозова, CEO Havas Village Ukraine, розповіла про суддівство Каннських левів 2025 і поділилася трендами, які були помічені під час оцінювання робіт.
Робочий хаос, перезавантаження та заходи сонця. Ретроспектива тижня з Оленою Орловою

Як вдається втримати фокус під час нічних атак, чому хаос — це теж стратегія, і як буде перезавантажуватися на вихідних — розповіла MMR Олена Орлова, CMO Uklon.