Яким буде різдвяно-новорічний шопінг в українців у 2024 році: дослідження
09 Гру 2024, 15:51

Яким буде різдвяно-новорічний шопінг в українців у 2024 році: дослідження

Консалтингова компанія Deloitte Ukraine презентувала результати дослідження українського різдвяно-новорічного шопінгу у 2024 році.

Цього року 65% респондентів не планують відмовлятися від різдвяного та новорічного шопінгу і мають наміри розпочати покупки у період з 1 до 24 грудня. Частка тих, хто бажає піти на шопінг помітно більша ніж минулого та позаминулого передноворічного сезону (59% та 61% відповідно).

У 2024 році пріоритетом під час святкового шопінгу є економія бюджету. Серед основних причин відмови від святкових закупок — обмеженість фінансових ресурсів, воєнні дії, загальна ситуація в країні, а також відсутність святкового настрою.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

За даними дослідження 45% респондентів витратять більше коштів на святкування Нового року ніж Різдва, 35% розділять витрати приблизно порівну, а на Різдво готові викласти більше тільки 21%.

Для 57% українців бюджет на святковий шопінг лишився на рівні минулого року — від 1000 грн до 5000 грн. Cередній чек до 10 000 грн може бути переважно в представників комерційних установ, неприбуткових організацій та власників бізнесу.

За даними Deloitte, 85% українців передусім купуватимуть новорічні товари для сім’ї. Найпопулярнішими категоріями лишаються продукти харчування, дитячі іграшки, одяг та взуття, предмети домашнього вжитку та алкогольні напої.

Цьогоріч кількість тих, хто буде робити покупки в супермаркетах та продовольчих магазинах, — 66%. Офлайн-шопінг буде проходити переважно у великих мережевих магазинах, ТРЦ та супермаркетах. Онлайн-покупки більшою мірою будуть здійснюватися через мобільні застосунки та на сайтах маркетплейсів (37% та 34% відповідно).

Дослідники також з’ясували, що найбільший вплив на рішення про покупку мають товари, виставлені на вітринах, а також публікації та реклама блогерів. Водночас звичайна реклама на білбордах, лайтбоксах, а також друковані газети чи листівки матимуть найменший ефект.

Дослідження проводилося методом онлайн-опитування за квотованою вибіркою, яка відповідає соціально-демографічному портрету населення України. В опитуванні взяли участь понад 1000 респондентів з усіх регіонів України (за винятком тимчасово окупованих територій та АР Крим), а також українці, які перебувають за кордоном.

Розкажіть друзям про новину