Як зменшити вартість PPC-реклами у висококонкурентній ніші: кейс digital-агентства
17 Сер 2023, 12:46

Як зменшити вартість PPC-реклами у висококонкурентній ніші: кейс digital-агентства

Кейс від digital-агентства Ланет CLICK для сервісного центру з ремонту побутової техніки в Києві

Контекстна реклама (іншими словами, PPC) — це різні типи оголошень, які ви постійно зустрічаєте у видачі Google, на різноманітних сайтах, в Youtube тощо. Її називають однією із найефективніших видів інтернет-реклами. Але не лише за можливість широкого охоплення користувачів, а й через низку інших плюсів — швидкий ефект, орієнтація на ЦА, відстеження дій користувачів, можливість ремаркетингу, гнучкі налаштування тощо.

Попри це, контекстна реклама має певні недоліки. Серед них, наприклад, висока вартість кліків для реклами популярних товарів чи послуг. Це пояснюється тим, що на вартість оголошення впливає, серед іншого, рівень конкуренції у ніші. Чим більше людей замовляють PPC на певну продукцію, тим дорожчою вона буде. Але це не привід відмовитися від контекстної реклами, позаяк ситуацію можна змінити. 

Саме такий нюанс був і у нашого клієнта — сервісного центру з ремонту побутової техніки в Києві. Щоб розвʼязати проблему, фахівці Ланет CLICK оптимізували рекламну кампанію (РК). Показуємо на прикладі нашого кейса, як покращити вже запущену РК так, щоб зменшити вартість конверсії, відповідно, знизивши витрати на рекламу, та примножити кількість звернень до компанії. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Вихідні дані

Контекстна реклама нашого клієнта мала високу ціну за клік. Окрім того, у ніші надання ремонтних послуг можна виділити ще два нюанси, на які треба зважати під час створення та оптимізації кампаній:

  • цільова аудиторія з коротким циклом ухвалення рішень;
  • замовлення послуг на дрібні види поломок із низьким середнім чеком, що є нерентабельно.   

Запропоноване рішення  

Для отримання бажаних результатів, а саме зменшення медіабюджету та росту кількості звернень, ми вирішили внести коригування у рекламні кампанії, а також запустити додаткові. 

На чому ми зосередилися: алгоритм дій

  1. Ключові слова. Ми виокремили та додали ключові слова та фрази, що відображають найчастіші проблеми та ситуації, коли користувачам необхідні послуги клієнта. Окрім того, зібрали загальні запити, а також із зазначенням різних типів брендів побутової техніки. 
  2. Логічна структура. Наші PPC-фахівці розробили чітку та зрозумілу структуру акаунту. Таке впорядкування в Google Ads дозволило більш ефективно керувати РК. 
  3. Пошукові кампанії. Ми створили пошукові РК під основні та додаткові послуги. Зокрема, до основних відокремили послуги на кшталт ремонт пральних машин, а до додаткових, зокрема, ремонт машинки Indesit (вказування бренду).
  4. Розподіл коштів. Близько 70% вкладень ми передбачили для пріоритетних РК, що дають стабільний результат; 20% бюджету — на їхнє розширення; решта — для проведення тестувань кампаній та гіпотез. 
  5. Робота з меседжами. Наші фахівці вдосконалили заклики для рекламних оголошень, що націлені на залучення нових клієнтів відповідно до їхніх пошукових запитів.

Окрім цього, ми регулярно вносили нові рекомендації від Google щодо покращення акаунту, проводили експерименти з типами кампаній та стратегіями призначення ставок, моніторили пошукові запити та виокремлювали мінус-слова тощо. Це загалом типова та нормальна практика для PPC-фахівців, щоб оптимізувати контекстну рекламу для клієнта та досягти високої рентабельності від PPC. 

Які результати ми отримали: дані за місяцями

Уже за перші тижні після внесення змін у рекламні кампанії прослідковувалася позитивна динаміка — трафік став дешевшим та якіснішим. Так, упродовж першого місяця кількість конверсій збільшилася на 47,83%, разом з цим їхня вартість стала меншою на 1,21%.

Звісно, значно кращими показники стали за чотири місяці роботи оптимізованої рекламної кампанії. За цей період збільшилася кількість конверсії на 222%, а вартість знизилася більш ніж удвічі — на 65,60%.

Показуємо у графіку, які результати ми мали кожного місяця:

Висновки 

Практично всі конверсії прийшли з першого кліка, оскільки послуга ремонту побутової техніки термінова.

Те, наскільки вдало може працювати контекстна реклама від моменту запуску, залежить від багатьох факторів. Головними з них є постійний контроль та аналіз змін ефективності. Водночас не менш важливо займатися оптимізацією рекламних кампаній для досягнення кращих показників. У нашому кейсі практично всі конверсії прийшли з першого кліка, оскільки послуга ремонту побутової техніки термінова, тому можемо впевнено сказати, що оптимізовані пошукові кампанії добре впорались із завданнями.

Ми рекомендуємо власникам онлайн-магазинів, що прагнуть збільшити продажі, обовʼязково використовувати контекстну рекламу. А якщо ви вже маєте запущені рекламні кампанії, які не зовсім вас задовольняють, — звертайтеся до фахівців. Досвідчені PPC-спеціалісти покращать отримані показники з урахуванням ваших побажань.  

Хочете домогтися максимум ефективності від PPC? Пишіть чи телефонуйте нам. Команда спеціалістів з контекстної реклами Ланет CLICK запустить з нуля або ж оптимізує наявні оголошення, щоб ви отримали необхідні результати.

Розкажіть друзям про новину