Британський онлайн-ритейлер Ocado запустив нову бренд-платформу під назвою «Life Delivered» і представив рекламу на честь цього.
Ролик демонструє відеоряд у зворотному порядку, що має викликати відчуття ностальгії, ніби глядач гортає фотоальбом із особистими спогадами про зворушливі сімейні моменти.
Реклама створена під пісню «Let Forever Be» гурту «Chemical Brothers» з вокалом Ноела Галлагера, щоб викликати спогади про минуле британське літо.
Люсі Джеймсон, співзасновниця Uncommon Creative Studio, сказала: «Ocado — це фантастичний бренд, який заслуговує на те, щоб бути набагато більш відомим, ніж він є зараз. Він прийшов до нас у момент змін, і ми дуже раді запуску цієї платформи, яка, як ми віримо, справді з’єднає нас із ширшою аудиторією. У Британії, яка часто відчуває себе розбитою, надійність — це саме те, чого прагнуть люди. Їм потрібні бренди, яким вони можуть довіряти серед хаосу життя та всього, що воно нам підкидає».