Як викликати відчуття ностальгії: Ocado зобразив зворушливі сімейні моменти у зворотному порядку
22 Тра 2025, 15:32

Як викликати відчуття ностальгії: Ocado зобразив зворушливі сімейні моменти у зворотному порядку

Британський онлайн-ритейлер Ocado запустив нову бренд-платформу під назвою «Life Delivered» і представив рекламу на честь цього.

Ролик демонструє відеоряд у зворотному порядку, що має викликати відчуття ностальгії, ніби глядач гортає фотоальбом із особистими спогадами про зворушливі сімейні моменти.

Реклама створена під пісню «Let Forever Be» гурту «Chemical Brothers» з вокалом Ноела Галлагера, щоб викликати спогади про минуле британське літо.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Люсі Джеймсон, співзасновниця Uncommon Creative Studio, сказала: «Ocado — це фантастичний бренд, який заслуговує на те, щоб бути набагато більш відомим, ніж він є зараз. Він прийшов до нас у момент змін, і ми дуже раді запуску цієї платформи, яка, як ми віримо, справді з’єднає нас із ширшою аудиторією. У Британії, яка часто відчуває себе розбитою, надійність — це саме те, чого прагнуть люди. Їм потрібні бренди, яким вони можуть довіряти серед хаосу життя та всього, що воно нам підкидає».

Розкажіть друзям про новину