23 Лис 2023, 10:00

Як вийти на новий ринок з позиції лідера: досвід агенції Marchenko Marketing

Кілька років тому про польоти в аеродинамічних трубах мало хто знав, а ті, хто цим цікавились, були переважно спортсменами, які купували польоти заради тренувань.

Все змінилося після того, як на український ринок вирішила зайти латвійська компанія AERODIUM, яка реалізувала понад 100 проектів у більш ніж 45 країнах для таких брендів, як Red Bull, Disneyland, Paramount Pictures, Marvel Studios та інших.

Перед агенцією Marchenko Marketing було нелегке завдання, адже бізнес модель клієнта передбачала залучення широкої аудиторії у значних об’ємах, але серед українського суспільства цей вид розваг не був достатньо популярний. Також при розробці маркетингової стратегії потрібно було врахувати, що компанія працює в преміальному сегменті й вартість польоту в AERODIUM KYIV була щонайменше вдвічі вища за ціни найближчих конкурентів.

AERODIUM KYIV мала стати найвищою аеротрубою в Україні висотою 20 метрів з діаметром від 3,7 до 6,5 метрів. Процес просування був складним спочатку через вплив пандемії COVID-19, а потім через початок повномасштабної війни в Україні, але агенція впоралась з цим завданням.

Також важливою особливістю проекту було те, що маркетинг та продажі стартували задовго до закінчення будівництва аеротруби. Це певною мірою ускладнювало процес. Це далеко не всі особливості, складнощі та підводні камені проекту. Більше про запуск найвищої аеротруби в Україні дивіться в інтерв’ю на YouTube каналі Marchenko Marketing.

Для початку була розроблена маркетингова стратегія виходу європейської компанії на український ринок. Проект AERODIUM KYIV розроблявся, як найвища аеротруба України, і це стало ключем до вдалого позиціонування. Унікальні характеристики продукту та його преміальний характер стали потужною основою для подальшого маркетингу.

SMM послуги і таргетована реклама відіграли важливу роль у реалізації маркетингової стратегії. Аудиторію потрібно було познайомити з новим видом розваг та викликати бажання пережити новий захоплюючий досвід. Регулярні публікації контенту, розповіді про вражаючі характеристики аеротруби, знаменитостей, таких як Том Круз та Джекі Чан, які літали в аеродинамічних тунелях AERODIUM, а також використання таргетованої реклами допомогло привернути увагу та викликати інтерес аудиторії.

Те, що аеротруба ще не була добудована, ми вирішили використали, як можливість для запуску «Early bird» з простим і зрозумілим меседжем — «Купуй до відкриття та отримуй політ за кращу ціну». Це спрацювало. 

Також були проведені спільні маркетингові активності з ТРЦ Respublika Park для збільшення охоплення цільової аудиторії та запущена пакетна пропозиція для професійних спортсменів.

Створення розважального контенту, емоційні відео, проведення розіграшів білетів та таргетована реклама — все це дозволило швидко зібрати перших підписників в Facebook — 1966 та в Instagram — 3176.

У результаті 5-місячної роботи над проектом агенції Marchenko Marketing вдалося заробити для клієнта 1 мільйон гривень передпродажів ще до відкриття аеротруби та залучити сумарно понад 5 тисяч підписників. Компанія клієнта отримала широкий розголос та популярність серед цільової аудиторії в Україні.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео