Як івенти впливають на силу бренду: приклад Великоднього фестивалю у ЖК «Синергія Сіті»
12 Тра 2025, 10:00

Як івенти впливають на силу бренду: приклад Великоднього фестивалю у ЖК «Синергія Сіті»

Івенти, що разом з розважальною мають соціальну, освітню, благодійну мету, здатні зміцнити бренд краще за будь-яку рекламу. Саме таким заходом став Великодній фестиваль у ЖК «Синергія Сіті», що організувала Будівельна група «Синергія» в Ірпені.

Захід об’єднав громаду навколо благодійної мети — зібрати кошти на підтримку армії. Результат — рекордні 1 млн грн донатів, зібрані завдяки зусиллям мешканців, партнерів, волонтерів та гостей. Але фестиваль став не лише прикладом згуртованості, а й мультиформатною платформою, де кожен міг знайти щось для себе — від спорту і музики до науки й традицій. А головне — подія залишила емоційний слід, що перетворив бренд «Синергія» із забудовника на спільноту.

Як вдалося реалізувати сильну маркетингову кампанію на прикладі Великоднього фестивалю

Як бренд-менеджер я щодня роблю кроки до обʼємної складної цілі: мій бренд Синергія — lovemark. А це довіра, повага, любов та емоційна прихильність до бренду. Івенти є одним з інструментів для створення та підсилення цих емоцій.
Анна Тесляк
бренд-директорка «Синергії»

Вона ділиться досвідом, як івенти можуть впливати на формування lovemark.

1. Емоційний досвід

Під час заходу учасники переживають щось разом, відчувають спільні емоції. Це може бути радість, захоплення, зацікавленість. Спільний досвід зближує людей та створює позитивні асоціації з брендом, який організував цей досвід. Виникають певні асоціації з брендом, і є шанс, що до нього захочеться повернутися. 

На фестивалі для цього були і спортивні командні змагання, і спів в унісон, і традиційні танці, і створення 100-метрового великоднього рушника, який став рекордсменом у Книзі рекордів України. Усе це дарувало відчуття єдності, гордості за спільний результат — «без мене це було б неможливо».

2. Персоналізація

Заходи дозволяють бренду «говорити» зі своєю аудиторією наживо: не в чатах, не в коментарях, не в директі. Бренд в голові та в серці хоч і є певним набором атрибутів, проте за ним завжди стоять люди. Це прекрасна нагода команді стати амбасадорами, а гостям, учасникам — скласти враження про вас під час спілкування чи взаємодії. Якщо команда це про турботу, увагу та сервісність — це позитивно впливає на лояльність. 

Історія про «Синергію» — це не лише будівництво, а про людей. І Великодній фестиваль став чудовою нагодою почути цю історію наживо. Ніяких штучних образів — лише щире спілкування, турбота про кожного гостя та відчуття приналежності до великої родини. Відомі обличчя, як Євген Клопотенко, лише додали колориту цій теплій зустрічі. «Синергія» не боїться бути відкритою, і саме це притягує до неї людей.

3. Залучити до спільноти

Знайомства, спілкування та об’єднання навколо спільного інтересу створюють спільноту, а з нею —відчуття близькості, причетності, прийняття. Що також підсилює емоційну прихильність до бренду. 

Особливо це помітно було під час дитячих заходів. Діти розважалися, розписували писанки, батьки спілкувалися, ділилися враженнями та емоціями. Також у Волонтерському хабі спільно можна було навчитися чомусь корисному — від управління дроном до тактичної медицини. Залюбки приєднувались і дорослі, і діти, кожен радів живому спілкуванню із захисниками. 

4. Розказати про цінності

Івенти — чудовий майданчик для цього. Якщо компанія позиціонує себе як соціально відповідальна, благодійний захід або його складова стає найкращим підтвердженням цих слів. Це не просто жест, а можливість залучити аудиторію до спільної благородної справи, підвищуючи довіру та повагу до бренду.

На Великодньому фестивалі «Синергії» благодійний збір на дрони став ключовим елементом. Всі заклади харчування та крафтові майстри віддавали 5% від прибутку на благодійність. До збору коштів долучилися підрядники забудовника, гості фестивалю, інфлюенсери, а благодійний аукціон з унікальними лотами став ще одним способом зробити внесок у спільну перемогу. Це не просто акція, а реальна можливість для кожного відчути себе частиною чогось важливого, висловити вдячність та допомогти тим, хто цього потребує. Таким чином «Синергія» не лише будує житло, а й створює простір для добрих справ.

5. Створити WOW-враження

Яскраві та креативні події запамʼятовують. Ці спогади асоціюються з брендом, що робить його більш значущим та цінним для споживачів.

Для гостей фестивалю зустріч із зірковим шефом Євгеном Клопотенком, Тонею Матвієнко та Златою Огнєвіч перетворилася на незабутню подію. Це не просто зірки, а символи нової української культури. Такі особливі моменти закарбовуються в пам’яті та роблять бренд «Синергія» творцем незабутніх емоцій.

6. Отримати зворотний зв’язок

Це безцінне знання про бренд. Івенти дають можливість отримати живий фідбек від аудиторії, почути, зрозуміти її потреби, болі та вподобання. А це точка для зростання.

Спілкування з мешканцями, гостями, партнерами, волонтерами дозволило зібрати всебічні відгуки про організацію, атмосферу, наповнення фестивалю та враження від бренду. 

Сильний бренд на одній хвилі зі «своїми» 

Участь у такому івенті стає не просто святом, а частиною великої історії, в якій кожен гість — герой. Бренд «Синергія» у цьому випадку — не просто забудовник, а архітектор громади, натхненник єднання і добрих справ.

Лоти від локальних майстрів, Ветеранської спільноти, гільзи від українських художниць були розіграні на фестивалі за донат. Додатково в соцмережах збирали донати серед наших підписників, які хотіли стати власником книги «Зваблення їжею» з підписом Євгена Клопотенка, керамічної прикраси у вигляді каштана ручної роботи від Тоні Матвієнко, тубусів з-під мін, які побували на передовій, розписані художницею у рамках проєкту «Художній месник», які нам передали наші постійні підопічні з 65 батальйону 103 бригади ТРО. Під час заходу були присутні блогери, які також закликали своїх підписників донатити на банку збору.

Завдяки синергії зусиль наших підрядників, партнерів, резидентів, гостей, блогерів, крафтярів мета фестивалю — 1 млн грн — була досягнута. 

Саме такі події закладають глибинні емоційні асоціації: з турботою, довірою, цінностями. І це найпотужніший ефект, якого може досягти бренд. Що більше проводиться таких заходів, то швидше бренд підкорює серця людей. Благодійність, щирість, емоції, добрі справи та сміливість бути креативним підсилюють бренд та викликають довіру на роки. Цей вайб назавжди залишається, безпосередньо починає асоціюватися з брендом. І докладені зусилля варті того. 

Розкажіть друзям про новину