Як інфлюенсеру отримати міжнародне визнання: 10 важливих пунктів популярного блогу
09 Чер 2022, 15:34

Як інфлюенсеру отримати міжнародне визнання: 10 важливих пунктів популярного блогу

Нещодавно Євген Клопотенко отримав нагороду міжнародної премії World Influencers and Bloggers Awards і був визнаним food-інфлюенсером року. Цією премією відзначають найкращих світових лідерів думок і блогерів за їхні досягнення та позитивний вплив на аудиторію соціальних медіа. Для мене насправді це очікуваний результат нашої роботи. Який ще раз підтверджує, що запорука популярного Instagram — це не тільки хороші тексти, якісні світлини та певна кількість підписників. Не все так очевидно. Є ще низка важливих пунктів, на які варто звернути увагу, щоб створити популярний блог.

  1. Розуміння своєї унікальності

Перш за все, потрібно знати відповідь на два запитання: «Хто я?» та «Що я транслюю?». Багато блогерів, що хочуть професійно займатися інфлюенс-маркетингом, часто «ламаються» на цьому пункті. Вони не до кінця розуміють свою унікальність, а відтак — не можуть зацікавити інших. Під «унікальністю» я маю на увазі філософію, майстерність та цінності, які блогер хочете транслювати світові. Саме вони допомагають аудиторії зчитувати особистість інфлюенсера та знаходити в його блозі віддзеркалення своїх думок.

  1. Чесність та справжність

Ці якості нарешті остаточно вкорінилися в інфлюенс-маркетингу й витіснили «вилизані» картинки та ідеальні історії. Коли блогер транслює те, що думає та як живе, без намагання здатися кращим, то органічно приваблює до себе людей. Чесність — нова валюта сучасного світу. Вона завойовує прихильність аудиторії та притягує нових фоловерів.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
  1. Професійність

Звісно, блогерство може бути станом душі. Втім, харизми, почуття гумору й акторських навичок сьогодні замало, щоб перетворити свій блог на прибуткову справу. Сучасний блогінг мусить поєднувати в собі й творчість, і підприємництво. Тому, щоб бути затребуваним серед рекламодавців і підписників, потрібно підходити до своєї діяльності професійно. Дотримуватися правил соціальних мереж, використовувати таргетовану рекламу, знати принципи створення якісного контенту та обов’язково слідкувати за актуальними інформаційними трендами.

  1. Комунікація поза соціальними мережами

Блогеру варто організувати навколо себе активний нетворкінг. Підтримка соціальних ініціатив, участь у форумах, конференціях, майстер-класах, благодійних заходах — все це впливає на майбутній імідж та впізнаваність. А також — допомагає увімкнути так зване «сарафанне радіо». Знайомлячись з цікавою особистістю, люди автоматично починають транслювати її думки та цінності. Таким чином, інфлюенсер стає частиною соціальних мереж інших людей. Головне — однаково щиро проявляти себе як в реальному світі, так і у віртуальному.

  1. Наявність комунікаційної стратегії

Вона мусить складатися з мети, комунікаційних цілей та обов’язково — tone of voice блогера. Інфлюенсер повинен мати свій унікальний стиль письмового та усного викладу думок. Приміром, якщо проаналізувати блог Євгена, то можна помітити повторювані комунікаційні елементи як у дописах, так і в історіях. Це не інтуїтивне ведення блогу, а виважена та затверджена стратегія комунікації. Без неї соціальні мережі виглядатимуть ніби звалище фотографій і текстів. А це — відлякує як підписників, так і потенційних клієнтів.

  1. Чіткий план публікацій

За будь-яким успіхом стоїть планування. Тому важливо, щоб інформаційний продукт, який створює блогер, був не тільки цікавим, але й структурованим. Для цього потрібно мати підготовлений контент-план із детальним описом можливих форматів дописів, рубрик та онлайн-активностей. А ще — завжди розуміти кількість текстів, фото та відео, які будуть опубліковані в соціальних мережах. Крім цього, кожен план публікацій мусить бути адаптивним і передбачати швидке реагування на актуальні події. Наприклад, коли в країні почали говорити про дефіцит солі, ми в команді одразу створили тематичний допис. Тобто пояснили українцям, як замінити та компенсувати сіль у стравах. Чи планували ми такий контент завчасно? Звісно, що ні. 

  1. Регулярність та ритмічність

Один з найкращих методів органічно привабити нових фоловерів — це створювати й публікувати контент регулярно. А також — мати стабільну комунікацію з підписниками. Коли розглядаєш блогінг не як хобі, а як справу, що приносить прибуток, — ігнорувати такі речі недопустимо. Саме регулярність та ритмічність створюють відчуття присутності інфлюенсера в повсякденному житті аудиторії. 

  1. Модернізація контенту

Взаємовідносини «блогер-аудиторія» не повинні скочуватися до побутового рівня. Людям подобається бачити інфлюенсера з різних сторін і з різними досвідами. Це й створює такий бажаний «вау-ефект». Щоб підтримувати захоплення, варто хоча б раз на 3-6 місяців переглядати контент та генерувати нові методи взаємодії з підписниками. 

  1. Команда

Як я й зазначила вище, блог передбачає не тільки створення та публікацію контенту. Це також генерація ідей, збір аналітики, організація колаборацій, оформлення рекламних контрактів та активна комунікація з аудиторію. Все це — занадто різні сфери діяльності, які якісно реалізувати одній людині практично неможливо. Тому варто підсилити свою роботу командою. Принаймні на початку одним помічником, а згодом — координатором. Це люди, котрі допоможуть з організаційно-технічними моментами ведення соціальних мереж. Наприклад, наша команда налічує сьогодні 24 людини. Це фахівці, які працюють з адміністративно-фінансовими питаннями, створюють інформаційний продукт, відповідають за промоцію блогів Євгена та рекламні контракти. Певна, успіх приходить до тих, хто готовий розділити свою справу з іншими.

  1. Ініціативність

Щоб виграти лотерею, спочатку варто придбати лотерейний білет. Цей принцип працює скрізь. І участь у престижних преміях та нагородах — не виключення. Відтак блогеру потрібно бути допитливим та ініціативним. Хочеш нагороду? Дізнайся, як її отримати. Де заповнити заявку на участь, як оформити портфоліо та чи потрібно надсилати додаткові матеріали. Це стосується майже 90% не тільки українських, а й міжнародних премій. Уже після журі розглядатиме заявки конкурсантів і визначатиме шортліст кандидатів. Переконана, якщо ваш блог включатиме всі вищеописані пункти, то шанс отримати визнання дуже високий.

Розкажіть друзям про новину