«Я кохаю тебе до смерті»: до Дня закоханих створили листівки з аб’юзивними повідомленнями
12 Лют 2025, 15:56

«Я кохаю тебе до смерті»: до Дня закоханих створили листівки з аб’юзивними повідомленнями

Агентство MullenLowe UK у партнерстві з благодійною організацією з боротьби з домашнім та сексуальним насильством NO MORE запустило кампанію «Language of Love».

Хоча День святого Валентина зазвичай сповнений троянд, шоколаду та плюшевих ведмедиків, деякі стосунки не такі солодкі, як здається. Кампанія має на меті пролити світло на примусовий контроль та запропонувати допомогу людям, які зазнають домашнього насильства або переслідування.

Кампанія зосереджена на серії святкових листівок з написами «Я кохаю тебе до смерті» та «Ти мій». На перший погляд малюнки здаються безневинними, але кожен з них може містити страшне послання для тих, хто перебуває у стосунках, у яких присутнє домашнє насильство.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Листівки поширюються через соціальні мережі NO MORE, а деякі з них також з’являться на постерах напередодні Дня святого Валентина.

Розкажіть друзям про новину
Tracking Pixel