Агентство MullenLowe UK у партнерстві з благодійною організацією з боротьби з домашнім та сексуальним насильством NO MORE запустило кампанію «Language of Love».
Хоча День святого Валентина зазвичай сповнений троянд, шоколаду та плюшевих ведмедиків, деякі стосунки не такі солодкі, як здається. Кампанія має на меті пролити світло на примусовий контроль та запропонувати допомогу людям, які зазнають домашнього насильства або переслідування.
Кампанія зосереджена на серії святкових листівок з написами «Я кохаю тебе до смерті» та «Ти мій». На перший погляд малюнки здаються безневинними, але кожен з них може містити страшне послання для тих, хто перебуває у стосунках, у яких присутнє домашнє насильство.
Листівки поширюються через соціальні мережі NO MORE, а деякі з них також з’являться на постерах напередодні Дня святого Валентина.
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2025/02/1be22cde-31d5-49d9-9a79-13ed538cb046.png)