11 Бер 2024, 11:44

Х запустить власний аналог YouTube

Намагаючись конкурувати з YouTube і перетворитися на відеоплатформу, компанія Ілона Маска X (Twitter) запустить телевізійний застосунок для смарт-телевізорів Amazon і Samsung.

Мета Маска — заохотити користувачів дивитися «довгі відео на великому екрані», що є частиною плану, покликаного зробити X більш привабливим для інтернет-інфлюенсерів і рекламодавців.

Запуск телевізійного застосунку X відбувається на тлі того, що платформа, раніше відома як Twitter і переважно популярна як сервіс для розміщення коротких текстових повідомлень, прагне відігравати більшу роль на переповненому ринку стримінгу відео. У січні X оголосила, що «тепер вона є платформою, орієнтованою насамперед на відео», рекламуючи нову функцію відео, що нагадує повноекранну нескінченну прокрутку TikTok.

Але план компанії розширити свою присутність з екранів смартфонів на телевізори навряд чи є новим кроком.

Twitter запускав телевізійні застосунки щонайменше тричі, причому перші версії датуються 2010 роком на вже неіснуючій платформі Google TV і 2011 роком на платформі Smart Hub компанії Samsung для її телевізорів SmartTV. У 2016 році, після того, як Twitter уклав угоду вартістю 10 мільйонів доларів на трансляцію 10 ігор НФЛ, компанія запустила застосунки для стримінгу відео для Amazon Fire TV, Apple TV та Xbox One.

Бачення Маска щодо стримінгу відео, схоже, зосереджене на медіа-знаменитостях, онлайн-інфлюенсерах та онлайн-трансляціях відеоігор. Нещодавно соціальна мережа уклала угоду з колишнім зірковим ведучим CNN Доном Лемоном про нове шоу ексклюзивно на X, а колишній експерт Fox News Такер Карлсон часто публікує довгий відеоконтент на X, зокрема, нещодавнє інтерв’ю з президентом росії володимиром путіним.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео