Wendy’s пофарбував волосся талісмана у сивий колір
29 Сер 2022, 12:26

Wendy’s пофарбував волосся талісмана у сивий колір

Цього року американська мережа фаст-фуду Wendy’s багато експериментувала із волоссям свого талісмана. Однак її останнє перетворення може бути найпомітнішим, оскільки яскраво-червоне волосся стало сивим.

Насправді, ця зміна кольору має сенс, враховуючи, що дочці засновника Wendy Дейва Томаса, Мелінді Лу «Венді» Томас-Морс, яка була джерелом натхнення для енергійної рудої, у вересні цього року виповнюється 61 рік, а першій ітерації самого логотипу — 53 роки. Проте, це не основна причина, чому талісман змінив колір.

Зміна логотипу — це демонстрація підтримки канадської журналістки Лізи ЛаФламм, яка втратила роботу через своє рішення припинити фарбувати волосся.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Висловлюючи свою солідарність із ветераном-ведучим новин, Wendy’s у Канаді замінила зображення свого профілю у соціальних мережах, щоб зобразити його талісман із сивими локонами. «Бо зірка залишається зіркою незалежно від кольору волосся», — пояснив бренд, перш ніж додати хештег #LisaLaFlamme.

Зміна зачіски Wendy’s, мабуть, була натхенна новою кампанією #KeepTheGrey від Dove Canada, у рамках якої бренд також змінив свій логотип на сірий колір та закликав громадськість знебарвити свої фотографії профілю, щоб боротися з ейджизмом на робочому місці.

Sports Illustrated Swimsuit також висловив свою підтримку журналістці, перетворивши обкладинку із зображенням матері Ілона Маска, Мей Маск, на сірий колір.

Розкажіть друзям про новину