Цього року американська мережа фаст-фуду Wendy’s багато експериментувала із волоссям свого талісмана. Однак її останнє перетворення може бути найпомітнішим, оскільки яскраво-червоне волосся стало сивим.
Насправді, ця зміна кольору має сенс, враховуючи, що дочці засновника Wendy Дейва Томаса, Мелінді Лу «Венді» Томас-Морс, яка була джерелом натхнення для енергійної рудої, у вересні цього року виповнюється 61 рік, а першій ітерації самого логотипу — 53 роки. Проте, це не основна причина, чому талісман змінив колір.
Зміна логотипу — це демонстрація підтримки канадської журналістки Лізи ЛаФламм, яка втратила роботу через своє рішення припинити фарбувати волосся.
Висловлюючи свою солідарність із ветераном-ведучим новин, Wendy’s у Канаді замінила зображення свого профілю у соціальних мережах, щоб зобразити його талісман із сивими локонами. «Бо зірка залишається зіркою незалежно від кольору волосся», — пояснив бренд, перш ніж додати хештег #LisaLaFlamme.
Зміна зачіски Wendy’s, мабуть, була натхенна новою кампанією #KeepTheGrey від Dove Canada, у рамках якої бренд також змінив свій логотип на сірий колір та закликав громадськість знебарвити свої фотографії профілю, щоб боротися з ейджизмом на робочому місці.
Sports Illustrated Swimsuit також висловив свою підтримку журналістці, перетворивши обкладинку із зображенням матері Ілона Маска, Мей Маск, на сірий колір.
We’re going grey with @Dove in support of women aging confidently on their own terms. We were so proud to feature @mayemusk on our May ’22 swimsuit cover – living proof that beauty only gets better with age. #KeepTheGrey https://t.co/I2YHbonELn pic.twitter.com/oIcJ36JKkE
— Sports Illustrated Swimsuit (@SI_Swimsuit) August 25, 2022