Видавництво українського онлайн-інституту присвятило артбук зв’язку теперішнього та майбутнього
10 Вер 2024, 13:29

Видавництво українського онлайн-інституту присвятило артбук зв’язку теперішнього та майбутнього

Projector Publishing, видавничий проєкт онлайн інституту Projector, випустить нове число Telegraf — щорічного друкованого артбуку про українську візуальну культуру. 

Новий артбук у лінійці має назву Telegraf. Завтра. Він присвячений зв’язку між теперішньою реальністю повномасштабної війни та майбутнім, яке хочемо та можемо побудувати.

Як досвід життя у війні визначатиме дизайн нашого життя далі? Як це проявиться у візуальному середовищі, просторі та суспільстві? Ось головні запитання випуску.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Артбук фіксує зміни, які наше суспільство пережило за роки повномасштабної війни. Практика донатів перетворилася на нову даність, а інклюзивність — з виклику на необхідність. Креатив та маркетинг стали невіддільним складником благодійних зборів. Практики меморіалізації, ветераноцентричність, дизайн дронів, феномен «не на часі» та бум відродження національної ідентичності — це те, що вже впливає на наше завтра.

Ми вже третій рік живемо у повномасштабній війні. А жити без мрій, планів та погляду в майбутнє важко. Можна, але не варто. Бо мрії, плани та надії не лише формують майбутнє, яке колись настане, вони наповнюють змістом теперішнє, яке відбувається з нами прямо зараз. Telegraf. Завтра власне про це. Про зв’язок нашої нової дійсності та майбутнього, до якого ми готуємося.
Анна Карнаух
головна редакторка Projector Publishing

Четвертий випуск Telegraf. Завтра містить чотири розділи: Не мовчати, Будувати, Жити, Пам’ятати. 

На сторінках випуску можна буде прочитати:

  • інтерв’ю з архітектором Славою Балбеком про цінність візуального коду українського села;
  • думку ветерана Олександра «Терена» Будька про український шлях інклюзивності;
  • чи можна ефективно «задизайнити» країну, залучаючи сервісний стартап-підхід — стаття Родіона Сорокіна, дизайнера, що служить у Силах Оборони. 

Вже традиційно в артбуці міститься окрема галерея знакових візуальних робіт, створених українськими ілюстраторами. У цей випуск увійшли роботи ілюстраторів клубу Pictoric, серед яких Євгенія Гайдамака, Олег Грищенко, Анна Іваненко, Марі Кінович, Грася Олійко, а також роботи Максима Паленка, Артема Гусєва та інших. 

Дизайн Telegraf. Завтра наповнений багатьма яскравими символами та сенсами. Головний візуальний образ артбуку — світанок. Саме той час доби, що починається після найтемнішої ночі. Також в артбуці з’являється давній український символ дерева життя, переосмислений і осучаснений.

«Квітка на обкладинці — символ того, що зараз, разом з боротьбою за виживання, ми сіємо наше майбутнє. Саме від нас залежить, що ми пожнемо», — зазначають у команді видавництва. Кожен читач артбуку зможе буквально посіяти майбутнє: квітка зроблена з переробленого паперу, який містить насіння рослин. Посадивши її в горщик можна зробити першу дію, яка проросте у майбутньому.

Telegraf. Завтра вийде друком у жовтні 2024.

Розкажіть друзям про новину