«Вухастик»: лінія засобів догляду за дитиною зробила ребрендинг
22 Вер 2023, 12:45

«Вухастик»: лінія засобів догляду за дитиною зробила ребрендинг

У квітні 2023 року Агентство з розшуку та менеджменту активів (АРМА) передало державний актив заводу побутової хімії «Вінницяпобутхім», який належав колись російському олігарху, в управління ТОВ «Крайтекс-Сервіс», що є частиною ГК «Афіна» — одного з дистриб’юторів побутової хімії в Україні. 

Щоб запустити виробництво, треба було «перезавантажити» бренди заводу, що й взялися зробити креатори з агентства provid. 

Більшість українських мам були добре знайомі з «вухастим» брендом «Вінницяпобутхіму», але завдання полягало в тому, щоб осучаснити його, додати зображення героя в дизайн паковання та залишити продукцію впізнаваною для споживачів. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розробляючи неймінг і логотип, креатори з provid спиралися на концепцію веселого й світлого підходу до догляду за дитячими речами. Новий логотип і персонаж невимушено поєднують у собі веселощі та легкість, а ім’я Вухастик створює грайливе й дещо пустотливе враження від рутинних справ.

«Кожен із нас пам’ятає першу, незабутню усмішку на обличчі свого малюка. Її поява — це мить народження справжньої радості й щастя. Вухастик народився з першої дитячої усмішки, і ця радість супроводжує його завжди. Вухастик — втілення радісного, легкого й веселого ставлення до життя», — кажуть креатори.

Надалі ми розвиватимемо героя як самостійного персонажа в маркетинговій комунікації зі споживачами. Зокрема, на осінь і зиму запланована ротація рекламного відео з використанням анімованого Вухастика, який буде інтегрований в реальне життя. Ми дуже задоволені результатом проєкту разом із provid, адже в рекордно короткий строк вдалося не просто оновити дизайн, а зробити повноцінний релонч, включно з повністю ручним малюванням героя та лого. Проєкт стартував у квітні, а вже на початку липня ми приступили до реалізації готової продукції «Вухастик». Це дійсно неймовірний строк, особливо зважаючи на воєнний час.
Світлана Попова
керівниця відділу маркетингу ГК «Афіна»

ТОВ «Крайтекс-Сервіс», що діє як Управитель, запустило виробництво продукції на потужностях «Вінницяпобутхіму» в липні 2023 року.

Розкажіть друзям про новину