«Вухастик»: лінія засобів догляду за дитиною зробила ребрендинг
22 Вер 2023, 12:45

«Вухастик»: лінія засобів догляду за дитиною зробила ребрендинг

У квітні 2023 року Агентство з розшуку та менеджменту активів (АРМА) передало державний актив заводу побутової хімії «Вінницяпобутхім», який належав колись російському олігарху, в управління ТОВ «Крайтекс-Сервіс», що є частиною ГК «Афіна» — одного з дистриб’юторів побутової хімії в Україні. 

Щоб запустити виробництво, треба було «перезавантажити» бренди заводу, що й взялися зробити креатори з агентства provid. 

Більшість українських мам були добре знайомі з «вухастим» брендом «Вінницяпобутхіму», але завдання полягало в тому, щоб осучаснити його, додати зображення героя в дизайн паковання та залишити продукцію впізнаваною для споживачів. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Розробляючи неймінг і логотип, креатори з provid спиралися на концепцію веселого й світлого підходу до догляду за дитячими речами. Новий логотип і персонаж невимушено поєднують у собі веселощі та легкість, а ім’я Вухастик створює грайливе й дещо пустотливе враження від рутинних справ.

«Кожен із нас пам’ятає першу, незабутню усмішку на обличчі свого малюка. Її поява — це мить народження справжньої радості й щастя. Вухастик народився з першої дитячої усмішки, і ця радість супроводжує його завжди. Вухастик — втілення радісного, легкого й веселого ставлення до життя», — кажуть креатори.

Надалі ми розвиватимемо героя як самостійного персонажа в маркетинговій комунікації зі споживачами. Зокрема, на осінь і зиму запланована ротація рекламного відео з використанням анімованого Вухастика, який буде інтегрований в реальне життя. Ми дуже задоволені результатом проєкту разом із provid, адже в рекордно короткий строк вдалося не просто оновити дизайн, а зробити повноцінний релонч, включно з повністю ручним малюванням героя та лого. Проєкт стартував у квітні, а вже на початку липня ми приступили до реалізації готової продукції «Вухастик». Це дійсно неймовірний строк, особливо зважаючи на воєнний час.
Світлана Попова
керівниця відділу маркетингу ГК «Афіна»

ТОВ «Крайтекс-Сервіс», що діє як Управитель, запустило виробництво продукції на потужностях «Вінницяпобутхіму» в липні 2023 року.

Розкажіть друзям про новину