ВРК представила літній випуск дайджесту CrUAtivity
27 Вер 2024, 14:02

ВРК представила літній випуск дайджесту CrUAtivity

Міжнародний дайджест CrUAtivity представив роботи від 28 українських агенцій та продакшнів, які були реалізовані влітку 2024 року.

Кожен випуск дайджесту — це відображення життя українців, адже реклама тонко передає актуальні інтереси й настрої нації. Тож у новому дайджесті все, як в житті: з одного боку, реклама нових колекцій взуття, косметики, води, пива тощо, приготування дітей до школи, вибір нових тарифів мобільних операторів, а з іншого — збір на РЕБи та розмінування країни, здача крові для бійців, подяка звичайним європейцям за найменшу підтримку та просування української культури.

Подивитись новий «літній» випуск можна на сайті.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

До огляду увійшло 31 кейсів у 5 категоріях: Film, Design, Digital, Advertising Campaign та Social Campaign. Матеріали були надіслані самими агенціями та зібрані з відкритих джерел. Кожен випуск містить загальний стислий огляд дайджесту — розділ BRIEF REVIEW, а також кожен кейс детально представлений у своїй категорії. Таким чином, користувачі можуть переглянути або прочитати загальний огляд, а потім перейти до конкретного кейсу для отримання більш детальної інформації. В кожному кейсі вказані виконавці та є посилання на їхні сайти.

Організатором проєкту є Всеукраїнська рекламна коаліція за підтримки креативної агенції маркетингових комунікацій Brain Tank та диджитал-агенції Adcore.

СrUAtivity — це дайджест з актуальними роботами українських агенцій, орієнтований на міжнародну професійну спільноту. Дайджест розповсюджується серед профільних іноземних асоціацій, бізнес-спільнот, фестивалів креативності й рекламної ефективності, через міжнародні профільні медіа та інформаційну розсилку ВРК по базі іноземних агенцій. Інформаційно український проєкт підтримала найбільша Європейська асоціація комунікаційних агентств — EACA, яка поширює інформацію серед своїх членів, європейських комунікаційних агентств та асоціацій.

Надсилати свої роботи до дайджесту можна на постійній основі через гугл-форму. Наступний випуск буде присвячено роботам, реалізованим восени 2024 року.

Розкажіть друзям про новину