21 Вер 2023, 12:50

ВРК підготувала новий випуск CrUAtivity з літніми роботами українських агенцій

Всеукраїнська рекламна коаліція підготувала новий випуск дайджесту CrUAtivity summer issue 2023. У дайджест увійшли роботи 37 українських агенцій та продакшн компаній, представлені у 8 категоріях.

Реклама в Україні повна контрастів як і життя самих українців. Так, у літньому дайджесті виробник засобів захисту рослин створює сонцезахисний крем, щоб захистити людей – фермерів, які працюють в полях. А агрохімічна корпорація допомагає розмінувати українські поля, щоб зробити їх вільними та безпечними від мін, бомб і снарядів.

Український райдхейлінг сервіс рекламує різні класи авто, а редизайн сайту благодійного фонду дає можливість ще зручніше донатити на авто для воєнних та інші воєнні та гуманітарні потреби. 

Літня реклама безалкогольного пива запевняє, що 0 алкоголю – це відсутність обмежень, а нова комунікаційна платформа допомагає ветеранам та ветеранкам повернутися до сексуального життя після бойових поранень, травм й ампутацій.

Лише в країні, де йде війна, можливо зняти зворушливу історію йогурту, який на власну кришечку бачить героїчних українців – захисників, волонтерів, рятувальників, бо вони беруть його з собою всюди: в укриття або в далеку дорогу, бійцям на передову або плести сітки. Чи побачити зовнішню рекламу, що промовляє від імені 400 тварин, яких довелося евакуювати з-під обстрілів з різних міст України та яких прихистив Київський зоопарк.

Тож новий літній випуск СrUAtivity показує всьому світу яким різнім є життя українців та якою була реклама влітку. 

Нагадаємо, що СrUAtivity – це дайджест з актуальними роботами українських агенцій, який поширюється серед міжнародної професійної спільноти. Таким чином, українські агенції мають можливість нагадати про себе та показати свої роботи, свої компетенції іноземним потенційним партнерам. Проєкт сприяє формуванню обізнаності та передумов для співпраці українських агенцій з міжнародними партнерами.

Збір кейсів для наступного випуску дайджесту вже триває. Подати роботу може будь яка українська агенція через гугл-форму

До літнього випуску дайджесту увійшли такі роботи:

FILM
  • Йогурт «Галичина», де б ви не були – Bickerstaff.734 та МОКО
  • Зв’язок долає все – Isobar Ukraine 
  • Дитяче морозиво «Малюк АМ» – UTC FILM 
  • Seth & Riley’s Garage Fun Zero – McCann Kyiv та ESSE Production House
  • Абсурд поєднується з креативністю в рекламі Setapp – Radioaktive Film 
  • Пиво MOVA для розмов – RGB idea group та Невгамовні
DESIGN
  • Айдентика для Центрального військово-морського музею України – Brain Tank
  • Ребрендинг ініціативи з адопції безпородних тварин – Postmen 
  • Фірмовий стиль Crabs Kids – Aprostir 
  • Редизайн гри Mutant Football League – FBA branding agency
  • Айдентика Cowabunga Sandwich Station – Arriba! 
  • Айдентика до Дня вишиванки у Хорватії – perfectly boring design studio 
  • Новый визуальный стиль для Intertop – Taktika 
OUT-OF-HOME
  • Мурал «Сімʼя для чотирилапого» – Be—it Agency
  • Кампанія «Не буде у столиці тих почвар» на підтримку Київського зоопарку – Fedoriv Agency
DIGITAL
  • Криптовалюта Pirate Cash – FBA branding agency 
  • Редизайн вебсайту благодійного фонду Сергія Притули – Lazarev.agency 
  • Military-tech застосунку MineFree – Axicube UI/UX design agency 
  • Histogram для заповнення історичних прогалин – SAPHIRA 
ADVERTISING CAMPAIGN 
  • Креативна кампанія для продуктової IT-компанії Uklon – I AM IDEA 
  • Рекламну кампанію для бренду комбучі «Spraga» – idealers 
  • Кампанія для бренд цементу Cemark – Arriba! 
  • Реклама пива Señor Cartel – AdShot Creative
  • Сонцезахисний крем для аграріїв – Fedoriv Agency 
  • Веломарафон «Київська сотка» 2023 – TS/D та Артем Гусєв 
SOCIAL CAMPAIGN
  • Проєкт «Перевтілення» – Rocketmen 
  • Національна лінія психологічної допомоги – provid
  • Міжнародний день боротьби з сексуальним насильством в умовах війни – Gres Todorchuk та Bambuk Production 
  • Комунікаційна платформа RESEX – Patsany 
  • Соціальна ініціатива українських міст – The unicorn agency 
  • Кампанія підтримки для постраждалих від домашнього насильства – plusone social impact 
  • Міжнародна кампанія «Postcards from Ukraine» – KYIFORNIA 
PUBLIC RELATIONS
  • Кампанія культивування свободи – Be—it Agency
  • Безумовна підтримка – Adsapience 
INFLUENCER MARKETING
  • Проєкт з залученням інфлюенсера для Philips Lumea – Be—it Agency 
  • Кампанія з залученням інфлюенсера для Sony portable speaker – Vivid brand content hub
  • Запуск нових йогуртів «На здоров’я» – WARTO

Розкажіть друзям про новину

Нове відео