08 Тра 2024, 12:37

Внутрішній Стан постраждалих внаслідок війни став героєм соціальної кампанії

Агенція Kyifornia розробила комунікаційну кампанію для Платформи допомоги врятованим, яка підтримує осіб, постраждалих від воєнних злочинів.

Метою кампанії було створити атмосферу довіри та підтримки, показуючи шлях до Платформи допомоги врятованим.

Проєкт «Платформа допомоги врятованим» — це перша в Україні онлайн-платформа, де зібрана повна інформація про сервіси допомоги постраждалим внаслідок війни. На платформі зібрані всі ключові служби, що надають українцям психологічну, юридичну та соціальну допомогу. Фахівці та фахівчині Центрів допомоги врятованим в форматі єдиного вікна надають комплексну спеціалізовану допомогу та забезпечують доступ постраждалих до необхідної підтримки.

Опануйте вау-маркетинг та прокачайте креативну стратегію вашого бренда на MRKTNG марафоні від MMR та Ekonomika+.

25 червня понад 30 спікерів з Ощадбанку, Укрзалізниці, Kernel, Intertop, CHER’17, Vandog Agency та інших компаній поділяться найкращими маркетинг-практиками та креативними кейсами, які вражають весь світ.

Забронювати участь

Платформа координується Офісом Віцепрем’єр-міністерки з питань європейської та євроатлантичної інтеграції.

Задачею агенції було показати шлях до Платформи допомоги врятованим, але команда не мала підштовхувати, а хотіла встановити довірливий контакт.

Головним героєм кампанії став Внутрішній Стан. Персонаж, що не має віку, статі чи гендеру, аби кожен та кожна могли впізнати у ньому себе. Він став віддзеркаленням емоцій та переживань, з якими живуть постраждалі: розгублений ззовні та з купою заплутаностей всередині.

Головна ідея відеоісторії — з ним легко себе асоціювати. Завдяки ньому ми вибудували емоційний зв’язок з людьми, що постраждали від геть різних обставин — втратили дім чи роботу, вимушені були переїхати чи чи пережили насильство.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео