Агенція Publicis Ukraine розробила айдентику та комунікаційну кампанію для Ukrainian Creative Stories 2024.
Креатори пояснили ідеї через біохімію та показали зв’язки історій та емоцій.
Якість комунікації визначають реакції людей. Захоплення, здивування, радість, та навіть заздрість чи обурення — здатні створювати цілі історії. Байдужість — не здатна ні на що. Саме на цій платформі Publicis Ukraine побудувала айдентику та комунікацію Ukrainian Creative Stories 2024 й доповнила слоганом «Реакції створюють емоції, емоції творять історії».
Ukrainian Creative Stories (UCS) — це платформа, що об’єднала національні та міжнародні рекламні фестивалі України, а саме Київський Міжнародний Фестиваль Реклами, ADC*UA Awards, Ukrainian Design: The Very Best Of та MIXX Awards Ukraine.
Айдентика UCS 2024 — це візуальна «хімія», реакція, яку викликає крута ідея. Це потужний викид гормонів — дофаміну, серотоніну, окситоцину, норадреналіну. Команда агенції стилізувала їх хімічні формули, додавши української автентичності і завдяки різноманітним поєднанням створила елементи брендування з різними спектрами емоцій. Айдентика розкрилась через різні формати та носії, щоб привабити якомога більше креаторів до участі в фестивальній програмі.