12 Кві 2024, 13:42

Візуальна хімія дофаміну, окситоцину та інших гормонів стала основою айдентики Ukrainian Creative Stories

Агенція Publicis Ukraine розробила айдентику та комунікаційну кампанію для Ukrainian Creative Stories 2024.

Креатори пояснили ідеї через біохімію та показали зв’язки історій та емоцій. 

Якість комунікації визначають реакції людей. Захоплення, здивування, радість, та навіть заздрість чи обурення — здатні створювати цілі історії. Байдужість — не здатна ні на що. Саме на цій платформі Publicis Ukraine побудувала айдентику та комунікацію Ukrainian Creative Stories 2024 й доповнила слоганом «Реакції створюють емоції, емоції творять історії».

Ukrainian Creative Stories (UCS) — це платформа, що об’єднала національні та міжнародні рекламні фестивалі України, а саме Київський Міжнародний Фестиваль Реклами, ADC*UA Awards, Ukrainian Design: The Very Best Of та MIXX Awards Ukraine. 

Айдентика UCS 2024 — це візуальна «хімія», реакція, яку викликає крута ідея. Це потужний викид гормонів — дофаміну, серотоніну, окситоцину, норадреналіну. Команда агенції стилізувала їх хімічні формули, додавши української автентичності і завдяки різноманітним поєднанням створила елементи брендування з різними спектрами емоцій. Айдентика розкрилась через різні формати та носії, щоб привабити якомога більше креаторів до участі в фестивальній програмі. 

Ми існуємо в моменті, коли кількість інформації, що нас оточує, перевищує нашу здатність її споживати. За нашу увагу постійно сперечаються новини про війну, політику, бізнес, культуру та, звісно, рекламні комунікації. Будь-яка наша реакція на цей інформаційний потік — це оцінка його важливості. Байдужість одразу відкидає незначуще та тимчасове, щоб зосередитись на тому, що має значення. Ukrainian Creative Stories відзначить креативні історії, які провокують реакції, емоції та викиди гормонів і завдяки цьому здатні змінити світ на краще. 
Руслан Паламарчук
креативний директор Publicis Ukraine

Розкажіть друзям про новину

Нове відео