Віртуальна супермодель прорекламувала дитячу коляску
25 Жов 2022, 10:17

Віртуальна супермодель прорекламувала дитячу коляску

Міжнародний бренд дитячих колясок Anex став першим серед дитячих брендів, про кого розповіла віртуальна модель Shudu. У соцмережах інфлюенсерки з’явилася коляска Anex, чий дизайн розробили у колаборації з брендом Smiley® — творцями оригінального смайлика.

Shudu — перша віртуальна модель, що з’являється у світових глянцях та має багатотисячну аудиторію у соцмережах. Цифрова жінка розповідає про діджитал, стиль та екологію. А тепер вперше представляє дитячий бренд та показує якісний продукт для малюків.

Коляска Anex Air-Z Doodle — яскрава колаборація на честь 50-річчя Smiley®, які своїми дизайнами закликаються — знайдіть час на посмішку. Бренд вирішив відсвяткувати черговий день народження створенням найрізноманітніших продуктів у своїй особливій стилістиці і залучитися підтримкою провідних брендів, серед яких є й Anex. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Ознайомившись із дивовижними стилями SmileyWorld®, ми закохалися у роботи кріейтора графіті Андре Сараїви. Унікальні кольори та значки SmileyWorld® надихнули створити позитивний месидж батькам по всьому світу та втілити його у новому захоплюючому візку – Air-Z Doodle.
Anex

Розкажіть друзям про новину