Віртуальна супермодель прорекламувала дитячу коляску
25 Жов 2022, 10:17

Віртуальна супермодель прорекламувала дитячу коляску

Міжнародний бренд дитячих колясок Anex став першим серед дитячих брендів, про кого розповіла віртуальна модель Shudu. У соцмережах інфлюенсерки з’явилася коляска Anex, чий дизайн розробили у колаборації з брендом Smiley® — творцями оригінального смайлика.

Shudu — перша віртуальна модель, що з’являється у світових глянцях та має багатотисячну аудиторію у соцмережах. Цифрова жінка розповідає про діджитал, стиль та екологію. А тепер вперше представляє дитячий бренд та показує якісний продукт для малюків.

Коляска Anex Air-Z Doodle — яскрава колаборація на честь 50-річчя Smiley®, які своїми дизайнами закликаються — знайдіть час на посмішку. Бренд вирішив відсвяткувати черговий день народження створенням найрізноманітніших продуктів у своїй особливій стилістиці і залучитися підтримкою провідних брендів, серед яких є й Anex. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Ознайомившись із дивовижними стилями SmileyWorld®, ми закохалися у роботи кріейтора графіті Андре Сараїви. Унікальні кольори та значки SmileyWorld® надихнули створити позитивний месидж батькам по всьому світу та втілити його у новому захоплюючому візку – Air-Z Doodle.
Anex

Розкажіть друзям про новину