Віртуальна інфлюенсерка закохалася у реальний світ у рекламі BMW
16 Жов 2023, 16:39

Віртуальна інфлюенсерка закохалася у реальний світ у рекламі BMW

У класичній автомобільній рекламі BMW (довгі звивисті дороги тощо), присвяченій першому повністю електричному автомобілю iX2, знялась віртуальна інфлюенсерка. Агентство Media.Monks створило історію навколо iX2, у якій віртуальна креаторка Ліл Мікела увірвалася у реальний світ і закохалася в людське життя.

Ліл Мікела — надзвичайно популярна віртуальна інфлюенсерка з 2,7 мільйонами підписників в Instagram.

Штефан Пониква, віце-президент з комунікацій та досвіду бренду BMW, зазначив: «Вже понад 100 років люди створюють емоції та особисті спогади в автомобілях BMW. Світ та індустрія швидко змінюються; диджиталізація та електрифікація знаходять свій шлях не тільки в продукті, але й у маркетингу. Ці досягнення є важливими, і в майбутньому транспортні засоби будуть продовжувати переміщати реальних людей через реальні світи і, крім того, через віртуальні світи. Ми зробили це наведення мостів основою нашої кампанії BMW iX2, і результат зворушує серця».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Патрік Клеба, виконавчий креативний директор Media.Monks, додав: «На тлі всіх цих веб 3.0, метамереж, штучного інтелекту останніх двох років, ця майстерна історія розповідає про реальне життя. Зараз Ліл Мікела нагадує нам про те, що ми маємо, і як це прекрасно, і як нам пощастило, що ми маємо це — це те, що ми хочемо, щоб люди відчули».

Кампанія «Make it Real» стартує на ключових ринках BMW у регіонах EMEA, APAC та США. Фільми та фотографії будуть показані в Інтернеті в рамках більш широкої кампанії в диджитал та соціальних мережах.

Розкажіть друзям про новину