13 Вер 2022, 16:39

Відомі письменники створили постери для протестів проти зміни клімату

Письменники Джоджо Моєс, Ентоні Дорр, Лорен Грофф та Давід Лаґеркранц зробили свій внесок у боротьбу з кліматичною кризою, використовуючи своє володіння мовою.

Ініціатива «Hope Signs» була організована Книжковим ярмарком у Гетеборзі та рекламним агентством Nord DDB, і в ньому такі автори, як Джоджо Мойес, Девід Лагеркранц, Лорен Грофф та Ентоні Доерр, виклали свої думки про глобальне потепління на мітингових плакатах.

Знаки, натхненні літературою, можна використовувати під час кліматичних протестів або ділитися ними у соціальних мережах, роздрукувавши їх із веб-сайту «Hope Signs».

Опануйте вау-маркетинг та прокачайте креативну стратегію вашого бренда на MRKTNG марафоні від MMR та Ekonomika+.

25 червня понад 30 спікерів з Ощадбанку, Укрзалізниці, Kernel, Intertop, CHER’17, Vandog Agency та інших компаній поділяться найкращими маркетинг-практиками та креативними кейсами, які вражають весь світ.

Забронювати участь

Йохана Бураї, шведський графічний дизайнер, допомогла проілюструвати плакати, щоб вони виглядали як теплокарти.

Джейкоб Бйордал, креативний директор рекламної агенції Nord, сказав: «Письмове слово має унікальну здатність надихати і створювати зміни. Ось чому ми дуже раді, що так багато авторів співпрацювали з Гетеборгським книжковим ярмарком, щоб створити діджитал бібліотеку знаків протесту, яка дає всьому світу доступ до сильних слів у боротьбі зі зміною клімату».

Шведський графічний дизайнер Йоханна Бурай допомогла втілити знаки у життя, черпаючи натхнення з теплових карток, щоб ще більше підвищити темп визначальної кризи нашого часу.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео