Відомі бренди прощаються з росією за допомогою своїх логотипів
15 Бер 2022, 11:32

Відомі бренди прощаються з росією за допомогою своїх логотипів

Глобальні компанії йдуть з російського ринку у відповідь на нічим не спровоковане вторгнення до України.

На даний момент більшість цих виходів здаються тимчасовими, але на випадок, якщо такі бренди, як McDonald’s, Adidas та Netflix, захочуть розірвати стосунки назавжди, чеський арт-директор Вацлав Куделка розробив кілька потенційних логотипів, щоб надати більш офіційного-вигляду.

Наповнений каламбуром проект передбачає, що відомі імена говорять російському народу «досвидания» за допомогою своїх логотипів, оскільки тиск посилюється і виникають проблеми з ланцюжком постачання.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео