Від моди та лайфстайлу до найгірших звичок: Instagram назвав тренди 2024 року
05 Гру 2023, 12:54

Від моди та лайфстайлу до найгірших звичок: Instagram назвав тренди 2024 року

У той час, як світ наближається до 2024 року, Instagram у партнерстві з компанією WGSN, що займається прогнозуванням трендів, глибоко занурився в пульс культури покоління Z, розкриваючи інсайти, які формуватимуть тренди в наступному році.

Опитування, що охопило континенти від США до Південної Кореї, зазирнуло у свідомість найбільш підкованого у диджитал технологіях покоління, пропонуючи поглянути на майбутні тенденції у сфері моди, соціальних мереж, способу життя тощо.

2023 рік запам’ятався соціальним мережам надовго. Вірусні моменти і тренди в Instagram та за його межами визначали світову культуру і впливали на наступні кроки покоління Z.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Мода та краса

Покоління Z зосереджується на цілях сталої моди у 2024 році. Вони, швидше за все, купуватимуть менше нового одягу, повторюватимуть вбрання та робитимуть покупки локально. Топ-5 модних практик сталого розвитку, які ми побачимо від представників покоління Z у наступному році, включають наступне:

  • Купувати менше нового одягу
  • Повторювати вбрання
  • Покупки на місці
  • Ощадливість та/або онлайн-покупки секонд-хенду або IRL-шопінг

Топ-5 світових модних трендів 2024 року:

  • Скромний одяг
  • Ощадливість, вінтаж, реліквії
  • Повторювати вбрання, щоб бути більш екологічними
  • Носіння одягу несподіваними способами
  • Рукоділля

З точки зору моди, 2024 рік віщує нову хвилю екологічності та особистого самовираження. Стильовий світогляд покоління Z вказує на те, що вони віддають перевагу ощадливим і вінтажним знахідкам, схиляючись до еко-шопінгу: близько 65% респондентів віддають перевагу покупці вживаного одягу, а не нового. Більше того, значні 70% представників покоління Z планують використовувати повторювані вбрання, долаючи стигму носіння одного й того ж одягу більше одного разу і підкреслюючи підхід до моди, що ґрунтується на принципах сталого розвитку.

Модний тренд рукоділля також набирає обертів: близько 60% молодих людей прагнуть носити одяг в унікальний і несподіваний спосіб. Очікується, що вибір гардеробу відображатиме поєднання скромного вбрання та креативної моди «зроби сам», поєднуючи екологічну свідомість з особистим стилем.

Соціальні мережі

У 2024 році представники покоління Z надаватимуть пріоритет значущим зв’язкам: вони планують використовувати соціальні мережі, щоб не відставати від своїх друзів і сім’ї. Майже 50% користувачів покоління Z планують використовувати соціальні мережі, щоб бути в курсі сучасних тенденцій у різних сферах, таких як мода і технології.

Коли респондентів запитали, як вони використовують свій Instagram, щоб стати ближче до когось, вони відповіли, що найчастіше лайкають чиїсь історії, надсилають рілси або меми в особисті повідомлення, а також ставлять лайк під публікацією в їхній стрічці.

Побачення та дружба

Представники покоління Z самотні, як ніколи: 63% респондентів зазначили свій статус стосунків саме таким. Можливо, вони не намагатимуться змінити це найближчим часом, оскільки їхнім головним пріоритетом у стосунках на 2024 рік є зміцнення моїх поточних стосунків.

Після знайомства з кимось новим 28% представників покоління Z роблять перший крок, обмінюючись акаунтами в Instagram, а не номерами телефонів.

«Жувати з відкритим ротом» було загальним лідером серед найбільших відраз у всіх країнах, де проводилося опитування. П’ятірка найгірших звичок в усіх країнах, де проводилося опитування:

  • Жування з відкритим ротом
  • Погане почуття гумору або смак у мемах
  • Брудні нігті
  • Говорить дитячим голосом
  • Стежать за своїми колишніми

Найпопулярніші способи флірту представників покоління Z в Instagram включають вподобання сторіс, додавання когось до свого сторіс або фотозбірки, а також додавання когось до списку близьких друзів.

На запитання про те, що вони найбільше цінують у своїх друзях, респонденти з усіх регіонів відповіли: «Я можу розповісти їм усе», а потім «вони розуміють мене краще, ніж будь-хто інший».

Лайфстайл

2024 рік має стати для покоління Z періодом саморозвитку з такими пріоритетами, як збереження здоров’я, вивчення кар’єрних шляхів та подорожі. Приблизно 80% респондентів вважають пріоритетом збереження здоров’я через регулярні тренування та збалансоване харчування. 75% представників покоління Z висловлюють бажання досліджувати різні кар’єрні шляхи, а 70% планують більше подорожувати.

Підприємливі за своєю природою, значна частина цього покоління розглядає самозайнятість як життєздатний шлях до успіху.

Їжа

Представники покоління Z зацікавлені в тому, щоб спробувати трендові продукти та інгредієнти. 45% заявили, що зацікавлені в споживанні веганських продуктів, а 42% — що зацікавлені спробувати м’ясо рослинного походження.

Знаменитості

Представники покоління Z знають, що означає бути членами армії фанатів, 75% з яких належать до фан-спільнот. Найпопулярніші фандоми в усьому світі пов’язані з:

  • Телешоу / аніме
  • Музикантами
  • Відеоіграми

Більшість представників покоління Z повідомили, що вони надсилали повідомлення знаменитостям в Instagram, зазначивши, що для них це найкращий спосіб висловити свою підтримку та вдячність.

Активізм

Не дивно, що активізм залишається наріжним каменем для покоління Z у 2024 році, з сильним акцентом на самоосвіту, голосування та використання соціальних мереж для поширення обізнаності про важливі питання. Така проактивна позиція щодо соціальних та екологічних питань є визначальною характеристикою цього покоління.

Розкажіть друзям про новину
Tracking Pixel